Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"Mια φωτογραφία... για τα χάλια μας"



Κιλκίς 20-6-2010


"Λένε ότι μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις!
Δείτε την φωτογραφία και σας εξηγώ τι ακριβώς έγινε εχθές, Σάββατο 19 Ιουνίου, κατά την διάρκεια της εφημερίας μου.
Είμαι ακτ/γος, διευθύντρια των υπερήχων στο Γ.Ν. Κιλκίς.
Εχθές καθώς έκανα έναν υπερηχοτομογραφικό έλεγχο εκτάκτως σε μια ασθενή με κοιλιακό άλγος, ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος και ξαφνικά η ασθενής έφυγε από...

μπροστά μου, και βρέθηκε στο πάτωμα ανάμεσα από το κομματιασμένο εξεταστικό κρεβάτι που είχε διαλυθεί!
Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι η ασθενής τραυματίστηκε πολύ σοβαρά. Ήμουν τυχερή που η ασθενής ήταν νέα και ευλύγιστη και χτύπησε μόνον τον αγκώνα της, στην προσπάθειά της να στηριχθεί για να μην σπάσει το κεφάλι της και την σπονδυλική της στήλη πέφτοντας με δύναμη πάνω στο σιδερένιο στήριγμα και στο τσιμεντένιο δάπεδο, ενώ εγώ χτύπησα το χέρι μου όταν ενστικτωδώς πήγα να συγκρατήσω όσο μπορούσα την απότομη πτώση της.
Σε περίπτωση που ήταν μεγάλης ηλικίας και υπέρβαρη, θα θρηνούσαμε θύματα και εγώ θα ήμουν στην ασφάλεια ως υπεύθυνη σοβαρού τραυματισμού ασθενούς.... εξ αμελείας.
Το τοπίο όπως φαίνεται από την φωτογραφία έμοιαζε... βομβαρδισμένο!
Ύστερα από όλα αυτά, αρνήθηκα να συνεχίσω να κάνω υπέρηχο μέσα σε αυτό το χάλι, μέχρις ότου αντικατασταθούν τα ....προπολεμικά υλικά με αντίστοιχα του 21ου αιώνα!
Αρνούμαι να συνεχίσω να εργάζομαι υπό καθεστώς διάλυσης υλικής και ηθικής!
Γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και την επιστημονική μου γνώση και δεν την χαλαλίζω να αναλώνεται σε… κατεδαφισμένα "υλικά". Γιατί αντίθετα με τους κυβερνώντες, εγώ αισθάνομαι υπόλογη για τις απαράδεκτες συνθήκες που εργαζόμαστε και για την κατάντια των παρεχόμενων ιατρικών υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες που αξίζουν στοιχειώδους σεβασμού.
Εμείς οι γιατροί του ΕΣΥ, που από ιδεολογία στελεχώσαμε τα Νοσ. της χώρας για να έχουν όλοι οι πολίτες δωρεάν, δημόσιες και υψηλής ποιότητας παροχές υγείας, εμείς που ζούμε μόνον από τον πενιχρό μισθό μας, που αισθανόμαστε ότι κάνουμε το καθήκον μας προς τους Έλληνες πολίτες, εν αντιθέσει με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που δεν σέβονται ούτε τους πολίτες τους ούτε τους επιστήμονες τους, που καταχράστηκαν την ψήφο του εντολέα τους, που είναι ο λαός της Ελλάδας. Κυβερνήσεις που επί σειρά ετών, κάνουν κατάχρηση εξουσίας παραπλανώντας και καταληστεύοντας τον Ελληνικό λαό.
Καταγγέλλουμε τους κυβερνώντες που ασύστολα καταχρώνται την ψήφο μας, υποχρεώνοντάς μας να δεχόμαστε αντισυνταγματικές διατάξεις από οικονομικούς δολοφόνους, που διαλύουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας, που καταστρατηγούν τα εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματά μας, που καταλύουν το στοιχειώδες δικαίωμα όλων των Ελλήνων στην δημόσια και δωρεάν παιδεία και υγεία και που μας υπέταξαν χωρίς να μας ρωτήσουν, στη χούντα των "εταίρων" μας, του "μνημονίου" και του ΔΝΤ.
Εμείς μέσα σε αυτή την ζοφερή κατάσταση οφείλουμε να κάνουμε τον αγώνα μας για να αποδείξουμε ότι υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των λαών.
Ελπίζοντας ότι οι λαοί θα ξυπνήσουν σύντομα, πριν να είναι πολύ αργά."

Λέτα Ζωτάκη

Share on Facebook