Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

"Master Chef , Κοβεσαι λογω επιπεδου...."




"Ηθελα να ρωτησω το Master Chef δεν ειναι για μαγειρες?
Ειμαι επαγγελματιας μαγειρας , εδω και 5 ετη ζω και εργαζομαι στο εξωτερικο, προσπαθώντας να προωθήσω οπως πολλοί Ελληνες συναδελφοι την Ελληνικη κουζινα και τα Ελληνικα προιοντα μεσω της δουλειας μου.
Μεσω φίλων πληροφορήθηκα για ενα σοου της...
Ελληνικης τηλεορασης το Master Chef. Ετσι ειπα να υποβάλω την αιτηση μου.
Την επομενη μερα μου τηλεφωνησαν απο την παραγωγη λεγοντας μου οτι θα ηταν κριμα να παω στην οντισιον γιατι με την Σχολη μαγειρικης που εχω αποφοιτησει και με τα 10 χρονια προυπηρεσιας μου θα με κόψουν λόγω οτι εχω ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ....Τρελαθηκα.Δηλαδη για ποιους ειναι αυτο το σοου ? Τελος παντων τουλαχιστον εχουν ειλικρινια.
Το λεω για να μην μας παραμυθιαζουν οτι εχουν εκπλαγει στην κριτικη επιτροπη με το επιπεδο των διαγονιζομενων."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook