Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

"Απαραδεκτη συμπεριφορα σε πελατη του Media Markt"


"Πηγα στο Media Markt της Αθήνας πριν λιγες μερες και πήρα ένα σταθερό τηλέφωνο των 20€. Το πηγα στο σπίτι μου(μυτιλήνη) για να ανακαλύψω πως δεν λειτουργεί καθόλου(η τακτική είναι πως αν προηγούμενος πελάτης επιστρέψει προϊόν που δε λειτουργεί το παρατάνε πάλι στο...



ράφι, το έχω δει και σε άλλη αλυσίδα ηλεκτρικών να γίνεται μπροστά στα μάτια μου). Εννοείται πως η τηλεφωνική απάντηση στο όλο συμβάν είναι "ή μας το φέρνεις πάλι εδώ ή το στέλνεις με courier(20€ το πηγαιν-έλα) ή πάρε την εταιρία που το φτιάχνει(Alcatel) να δεις αν σε χαλασμένες συσκευές έχουν δωρεάν το πόρτα-πόρτα(υπηρεσία ταχυδρομίων που παίρνουν το χαλασμένο προϊόν από το σπίτι σου δωρεάν και σου επιστρέφουν δωρεάν σπίτι σου προϊόν που να λειτουργεί)". Εννοείται πως απλά πήγαν χαμένα τα 20€. Ντροπή πάντως σε εταιρίες με πελάτες πανελλαδικά να μην έχουν και πανελλαδική εξυπηρέτηση για χαλασμένα προϊόντα που πουλάνε."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------------------------

"Είμαι πωλητής στα MEDIA MARKT και τυχαίνει να γνωρίζω καλά την τακτική,πρώτα σαν άνθρωπος και μετά σαν υπάλληλος.Προσωπικά κάθε επιστροφή που έρχεται στα χέρια μου το ελέγχω σε τι κατάσταση είναι και αναλόγως πράτω.Αν το κρίνω οτι για κάποιο λόγο δεν είναι σε άριστη κατασταση το προϊόν ή και η συσκευασία αλλα λειτουργεί κανονικά τοτε βάζω κατι χαρακτιριστικό πανω του(βούλα)και ενημερώνουμε τον πελάτη για το συγκεκριμένο προϊον.Εκτός αυτού οτι έρχεται επιστροφή περνάει πρώτα από έλεγχο απ΄το service των media markt και αφού ελεγχθεί αν δουλεύει τότε ανεβαίνει στα ράφια.Αν όχι τότε στελνεται στην αντίστοιχη εταιρία."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook