"Για 2ο συνεχόμενο Σάββατο προσπαθώ να κάνω ανάληψη από το ΑΤΜ της Millennium στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και για 2η φορά εμφανίζει μήνυμα ότι το ΑΤΜ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει, προσπαθήστε σε κάποιο άλλο υποκατάστημα...
Οπότε αναγκαστικά έβγαλα χρήματα από άλλη τράπεζα (αφού το δίκτυο της millennium είναι τραγικά μικρό) και φυσικά χρέωθηκα για την ανάληψη από άλλη τράπεζα.
Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση. Γιατί να χρεώνομαι όταν η τράπεζα δεν είναι σε θέση να με εξυπηρετήσει;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook