Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

"Mηv λιθοβολείτε τους συμβασιούχους της ΕΡΤ"


"Αγαπητοί φίλοι, είμαι συμβασιούχος στην ΕΡΤ εδώ και έξι χρόνια. Με ενδιαφέρον διαβάζω τα μηνύματα αγανάκτησης του κόσμου, για τους μισθούς των υπαλλήλων της ΕΡΤ και την απαξίωση που νιώθουν για όλους εμάς, που όπως λένε μας πληρώνουν. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας πω ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Πολλοί είναι οι συμβασιούχοι που δεν ξεπερνάνε τα 1000 ευρώ, δεν πληρώθηκαν για τα Σ.Κ που εργάστηκαν ή τις αργίες, ήταν πάντοτε στη διάθεση της υπηρεσίας, παρά το γεγονός ότι τα ένσημα που παίρνουν είναι 20 και όχι 25. Το γνωρίζετε...
ότι υπήρξαν συμβασιούχοι οι οποίοι δεν μπορούσαν να γίνουν μέλη της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, γιατί δεν έπαιρναν τον μισθό που απαιτούνταν; Τώρα μένουμε άνεργοι, εμείς που ως δημοσιογράφοι και τεχνικοί σταθήκαμε και προβάλαμε ουκ ολίγες φορές την αγωνία ανθρώπων, που έμειναν χωρίς δουλειά και δεν είχαν τα προς το ζην. Ακόμη κι αυτοί που είναι μόνιμοι, ποιος σας είπε ότι απολαμβάνουν υπέρογκους μισθούς; ή το άλλο που διάβασα ότι παρά το γεγονός ότι απεργούν πληρώνονται κανονικά! ΑΣΤΕΙΟ! Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, για ποιο λόγο ισοπεδώνετε τα πάντα; Θα νιώσετε δικαιωμένοι εσείς που λιθοβολείτε αν δείτε ότι κι εμείς αδυνατούμε να συντηρήσουμε τις οικογένειές μας; Μην επιτρέψετε να υπερισχύσει το διαίρει και βασίλευε. Τώρα πρέπει όλοι να γίνουμε μία γροθιά απέναντι στην κοινωνική αδικία. Δεν είναι λογικό να ευχόμαστε να ψοφίσει η αγελάδα του διπλανού. Κάποτε η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ είχε πει ότι μόνο στην ελληνική γλώσσα υπάρχει η λέξη "συνάνθρωπος". Σ' αυτό ελπίζω, όχι γιατί είμαι πλέον άνεργη, αλλά γιατί αυτό υπηρέτησαν μέσα από τη δουλειά μου τόσο εγώ όσο και οι συνάδελφοί μου, συμβασιούχοι και μη."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ





Share on Facebook