Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

"Στην ΕΡΤ δεν είμαστε όλοι Παπαδόπoυλοι και Κoύλογλοι!"


"Ειμαι εργαζόμενος στην ΕΡΤ και νιώθω την αναγκη περισσότερο παρα ποτέ να εκφρασω και εγω τα προβληματα που βιωνουμε οι εργαζομενοι στην κρατικη τηλεοραση. Γιατι οπως θα πρεπει να μαθει ο κοσμος που βριζει- και δικαως – ίσως τους υπαλληλους της ερτ, οτι δεν ειμαστε ολοι ούτε παπαδόπουλοι ούτε κούλογλοι ούτε και αμοιβομενοι των 2 ή 3 χιλιαδων και βαλε ευρω. Εργαζομαι στην κρατικη τηλεοραση απο το 1997 ειμαι πτυχιουχος και πατερας 2 παιδιων. Ο μισθος μου ειναι 1100 ευρω διοτι δεν εχει αναγνωριστει η προυπηρεσια μου. Για να μην μακρυγορω και γινομαι ...
κουραστικος λεω λοιπον οτι η πλειοψηφία των εργαζομένων στην κρατική είναι άνθρωποι σαν εμένα, με αμοιβή σαν τη δική μου, οι εξαιρέσεις είναι μετρημένες στα δαχτυλα σας διαβεβαιω, όπως σας διαβεβαιω οτι κανεις απο τη δικη μας «φουρνια» εργαζομενων δεν επικροτει τις αμοιβες αυτων των λιγων που αμοιβονται και εμεις μπορει να τους βλεπουμε 2 η 3 φορες το μηνα. Ακουστηκαν πολλα και για τις υπερωριες που παιρνουμε. Τις περισσοτερες φορες που δουλευουμε υπερωριακα δεν τις υπογραφουμε για να τις πληρωθουμε και οταν τις υπογραφουμε τις παιρνουμε με καθυστερηση ίσως και 5 μηνων και μιλαμε για ποσα που στην πλειοψηφία δεν ξεπερνούν σε μια «καλή» περιπτωση τα 200 ευρω. Ποσο που απλα συμπληρωνει το χαμηλο εισοδημα. Και μεσα σε ολο αυτο το κλιμα της παραφιλολογιας για τους εργαζομενους της ερτ ερχονται να προστεθουν οι απολυσεις των συναδελφων συμβασιουχων σε τοσο δυσκολους καιρους. Και παλι υπαρχουν οι εξαιρεσεις των συμβασιουχων που αμοιβονται με υψηλα ποσα. Επαναλαμβανω ομως. Ειναι εξαιρεσεις και οχι η πλειοψηφια των παιδιων που εργαζεται ίσως και 10 ωρες ημερισιως αναλογα με τις αναγκες χωρις να αμοιβεται εξτρα και χωρις να δικαιουται τωρα που μενει στο δρομο ουτε ταμειο ανεργιας. Γνωριζω προκαταβολικα οτι αρκετοι θα με χλευασουν για τα οσα γραφω γνωριζω ομως οτι εκφραζω και μια μεγαλη μεριδα εργαζομενων που πραγματικα μας εχουν γονατισει τα μετρα λιτοτητας και που και εμεις οπως και οι περισσοτεροι ελληνες πλεον δεν μπορουμε να ζησουμε τις οικογενειες μας μετα τις μειωσεις στους ηδη χαμηλους μισθους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook