"Σχετικά με το γιαούρτι ΄Ολυμπος.
Φίλη αναγνώστρια! Τί κατάλαβες τώρα που το ανάρτησες στη σελίδα το γιαούρτι;
Είσαι ενημερωμένη και συνειδητοποιημένη καταναλωτής;
Εγώ σαν πατέρας θα πήγαινα εκεί που το αγόρασα ζητώντας το λόγο και μετά θα πήγαινα στις αρμόδιες υπηρεσίες που ελέγχουν και τους διαθέτες αλλά και τους...
παραγωγούς.
Επίσης θα ζητούσα και μια αποζημίωση της τάξεως των ¤1000 έτσι για το γαμώτο ρε παιδί μου. Γιατί απλά δεν είναι σίγουρο ότι ο κάθε ένας θα το πρόσεχε(ναι είμαστε μερικοί βόδια). Φαντάζομαι επίσης ότι αυτό θα είναι ολόκληρη παρτίδα! Οπότε φαντάσου τέτοιοι ασυνείδητοι μπορεί και να κλείσουν όταν είναι υγειονομικά τα θέματα.
Να δούμε μετά τι θα κάνει ο Όλυμπος....!
Υπενθυμίζω ότι έχει ISO διάφορες άλλες γερμανικές λαμόγικες πιστοποιήσεις!( Όταν ασχολήθηκα με το ISO έμαθα ότι όσα πληρώσεις τόσα θα πάρεις και δεν γίνεται δουλειά αλλά είναι θεαθήναι! ΔΕΙΤΕ http://www.olympos.gr/ipsili_piotita.php Τυχαίο? Δε νομίζω! )
Να ξυπνάμε λίγο οι καταναλωτές γιατί μας τρώνε τα λεφτά για πλάκα!(Και εννοείται ότι δεν εννοώ εσένα αναγνώστρια αλλά όλους μας! Μια απλή πρόσθεση κάνω στο δικό σου σχόλιο/καταγγελία!)."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------
"Ο... «συνειδητοποιημένος» καταναλωτής, προτείνει στη... μη συνειδητοποιημένη –κατά την κρίση του- καταναλώτρια, να κινήσει θεούς και δαίμονες, καθώς και να ζητήσει «συμβολικό» νταβατζιλίκι 1000ευρώ, για όποιο ακατάλληλο προϊόν βρεθεί στα χέρια της/μας.
Μάλιστα... Κι έρχομαι εγώ η... «καταναλώτρια – βόδι» (και πάλι, κατά το κείμενο και την κρίση του «συνειδητοποιημένου», ο χαρακτηρισμός) να... καταγγείλω πως, από δική μου απροσεξία, ξεφορτώνοντας τα πράγματα από το supermarket, έχει τύχει να τρυπήσω ελάχιστα το κάλυμμα γιαουρτιού (περισσότερες από δύο φορές, μάλιστα! και διαφορετικής εταιρείας προϊόντα) και βέβαια, να μην το αντιληφθώ έγκαιρα... οπότε το γιαούρτι να πάρει αέρα και να ‘ρθει να γίνει... ροκφόρ!!! Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί πολύ εύκολα και κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού των ψυγείων / ραφιών, στα supermarkets. Αλλά βέβαια, θα πρέπει πάντα να φταίει το γιαούρτι, το γάλα, το πρόβατο, η αγελάδα... κι όχι εμείς (που, προφανώς, καθένας για τον εαυτό του διεκδικεί το αλάθητο).
Επίσης, ο «συνειδητοποιημένος καταναλωτής», αναφέρεται σε «γερμανικές, λαμόγικες πιστοποιήσεις» που, αορίστως –και γενικολογώντας, ως γνήσιος Νεο-Έλλην!- μας λέει ότι «ασχολήθηκε» σχετικά, οπότε και... ως «ειδήμων» (προφανώς!) καταλήγει ότι πρόκειται για «θεαθήναι»... ξεχνώντας ή αγνοώντας (είτε από σκοπιμότητα, δηλαδή, είτε από βλακεία!) ότι ουδείς αμφισβητεί τους ποιοτικούς ελέγχους που διεξάγονται στις ευρωπαϊκές χώρες (εκτός Ελλαδιστάν και λοιπών, συναφών «ανεπτυγμένων» και, συνειδητοποιημένων κρατών!) ή, για να φτάσει στο σημείο να τους αμφισβητήσει, θα πρέπει να έχει στοιχεία και αποδείξεις και όχι συμπεράσματα του κ***
Τέλος, επειδή δεν είμαι καχύποπτος άνθρωπος αλλά, γίνομαι –θέλοντας και μη!- γιατί θα πρέπει (εάν ήμουν η “x” εταιρεία) να δεχτώ καλοπροαίρετα να σκάσω το χιλιαρικάκι και να μη σκεφτώ ότι πρόκειται για μια γρήγορη κι εύκολη μέθοδο ενίσχυσης του πορτοφολιού του –δήθεν- συνειδητοποιημένου καταναλωτή που, πολύ απλά, μπορεί να κακοσυντηρήσει εσκεμμένα οποιοδήποτε προϊόν, ζητώντας από πάνω και τα ρέστα.
ΥΓ. Προς ενημέρωση του... «συνειδητοποιημένου καταναλωτή – πατέρα» : Κι εγώ, μάνα είμαι, και στη Greenpeace συμμετέχω, και από το ΙΝ.ΚΑ. ενημερώνομαι και καταγγελίες (όπου πρέπει) έχω κάνει... και πάντα, σε τέτοιες περιπτώσεις (ίσως, επειδή –αν και... «καταναλώτρια – βόδι»! ήξερα πού πρέπει ν’ αποτανθώ) έχω βρει το δίκιο μου. Και, όχι! Δεν είναι τυχαίο!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook