Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΊνκαΤσαγκάρη: «O Μητρόπουλος προσέβαλε την μνήμη της μητέρας μου»


Η Ίνκα Τσαγγάρη, η κόρη της αείμνηστης ηθοποιού Έλενας Ναθαναήλ, ξέσπασε όταν ο επί τριάντα χρόνια σύντροφος της μητέρας της Τάσος Μητρόπουλος , σε συνέντευξή του δήλωσε πως η Νένα Χρονοπούλου είναι ο μεγάλος έρωτας της ζωής του. «Ο Μητρόπουλος....



πρόσβαλε τη μνήμη της μάνας μου!» είπε χαρακτηριστικά η Ίνκα και συνέχισε λέγοντας «Δεν μπορεί να συγκρίνει τη μητέρα μου με κάποια άλλη γυναίκα. Θα έπρεπε να είναι , για τη μνήμη της και μόνο , πιο χαμηλού προφίλ. Τι πιο ωραίο από το να πει, «ναι, γνώρισα τη Νένα, είμαι πολύ ευτυχισμένος κι όλα καλά». Θα μπορούσε να μην αναφέρει καν τη μητέρα μου. Δεν υπήρχε λόγος. Πες ότι θες για τη νέα σου σύντροφο, ότι είναι να κάνεις κάνε το, αλλά μέχρι εκεί».
Πηγή:Ciao
Share on Facebook