Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Καταγγελία για Olympic Air


"Τελικά θα συμφωνήσω με παλαιότερη καταγγελία αναγνώστη του ''τρωκτικου΄΄ οτι στην ολυμπιακή ακόμα λειτουργούν με τη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου! Είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού (Ολλανδία) και για επαγγελματικούς λόγους έπρεπε να έρθω στην Ελλάδα στις 29/4. Η εταιρία που εργάζομαι μου πληρώνει business class και...

έκλεισα με την ΟΑ θέση σε αυτ'η την class. Μετα το check in διαπιστωσα πως η θέση μου ηταν τελικα economy παρ'οτι πληρωσα business. Το πλήρωμα φυσικά δεν ήξερε τι να κάνει και με βάλαν να κάτσω σε μια χαλασμένη θέση της economy. Την επόμενη μέρα διαμαρτυρηθηκα τηλεφωνικά με την κα Βακαλουνάκη που εργάζεται στην εξυπηρέτηση πελατών. Μου ζήτησε να κάνω έγγραφως το παραπονό μου και θα μου απαντούσε σε μια εβδομάδα περίπου. Το έκανα και η απάντηση ήρθε φυσικά όχι σε μια εβδομάδα αλλα στις 13/5 και με ενημερώναν πως θα μου επιστρέψουν το 30% του εισιτηρίου (95€ περιπου). Αφοου τους απάντησα αμέσως στέλνοντας τους τον αριθμό του ελληνικού λογαριασμού μου, περίμενα την ανταπόκριση της εταιρίας σε αυτό που μου είπαν. Στις 28/5 και αφου φυσικά δεν καταθέσανε ουτε ένα ευρώ στο λογαριασμό μου, ξαναέστειλα email στην συγκεκριμένη κυρία ζητώντας άμεση ενημέρωση για το πότε θα κατατεθούν τα χρήματα. Ποιά ήταν η αντίδραση της ολυμπιακής? ΚΑΜΜΙΑ!!! Ακόμα δεν απαντήσανε στο email μου και φυσικά δεν καταθέσανε τίποτα! Καταπληκτικό customer service κύριοι της ολυμπιακής. Ίσως σε κανένα τρίμηνο να τους φωτίσει ο παντοδύναμος να απαντήσουν στο email και σε καμμιά τριανταριά χρόνια να επιστρέψουν τα 95 ευρώ!!"

Αναγνώστης

Share on Facebook