Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Απάντηση απο το Palmie Bistro σε καταγγελία


"Σε απάντηση ανάρτησης καταγγελίας αναγνώστη σας για το Palmie bistro στη Βούλα και σε σχέση με το περιστατικό που αναφέρεται θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:

Xαιρόμαστε πάντα όταν ...
οι πελάτες των Palmie bistro μας επισημαίνουν τις παρατηρήσεις τους που ακόμα κι αν είναι αυστηρές και επιτρέψτε μας να πούμε άδικες, εν τούτοις μας κινητοποιούν άμεσα, με δεδομένη πάντα την κατευθυντήρια αρχή μας σε ότι αφορά στην απόλυτη εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη μας.

Δεν θα ασχοληθούμε με τις λεπτομέρειες της καταγγελίας του φίλου-αναγνώστη γιατί πιστεύουμε ότι πρώτιστος στόχος μας είναι να μην παραμείνει με το συναίσθημα της μη εξυπηρέτησης σ’ ένα κατάστημα, μέλος Ομίλου που κάθε χρόνο υποδέχεται στα Palmie bistro περισσότερους από 3 εκατομμύρια ικανοποιημένους επισκέπτες, τόσο από τη φιλικότητα του προσωπικού, όσο και την ποιότητα των προϊόντων του.

Για την όποια δυσαρέσκεια προκλήθηκε στον πελάτη μας εκφράζουμε τη λύπη μας και είμαστε στη διάθεσή του για περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από ότι τον δυσαρέστησε και να είναι βέβαιος ότι οι επισημάνσεις του λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη από την Διοίκηση του Ομίλου

Με εκτίμηση"Share on Facebook