Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

"Προσοχή στις αναγραφόμενες τιμές στα καταστήματα Praktiker"


"Προχτές πήγα στο υποκατάστημα που διατηρεί το Praktiker στην Ιερά Οδό.
Πήρα ένα προϊόν καθαρισμού για το εσωτερικό του αμαξιού (η μάρκα δεν έχει σημασία).
Η αναγραφόμενη τιμή στο καρτελάκι έλεγε 3,70 ευρώ...




Κατεβαίνω στο ταμείο στο ισόγειο να πληρώσω.Χτυπάει η ταμίας τον κωδικό και έβγαλε τιμή 3,90 ευρώ.Της λέω οτι η τιμή στο καρτελάκι έγραφε3,70 και όχι 3,90.Η πρώτη αντνακλαστική και προφανής απάντησής της ήταν να με ρωτήσει εαν έκανα λάθος και είδα άλλο προϊόν με αυτή την τιμή.Στην απάντησή μου οτι δεν έκανα λάθος και οτι είμαι σίγουρος μου είπε να το πάω πίσω εαν θέλω και να πάρω κάτι άλλο.Φυσικά και δεν το δέχτηκα αλλά και δεν επέμεινα και τελικά πλήρωσα τα 3,90 που μου ζήτησε.
Επειδή το συγκεκριμένο τρυκάκι (γιατί περί αυτού πρόκειται) το χρησιμοποιούν κατά κόρον σε μεγάλα πολυκαταστήμα και κυρίως σε supermarkets,την επόμενη φορά δεν θα τους χαριστώ και θα τραβήξω με το κινητό μου την αναγραφόμενη τιμή στο ταμπελάκι του προϊόντος.Προφανώς οι κύριοι ποντάρουν σε 2 πράγματα.Το ένα είναι οτι επειδή είναι πολύ μικρή η διαφορά (την οποία προφανώς έχουν τσιμπίσει παραπάνω) , θα ντραπείς να τους το αναφέρεις και να το κάνεις ολόκληρο θέμα.Ο δεύτερος λόγος είναι οτι εαν πας πίσω στα ράφια να το αλλάξεις,πολύ απλά χάνεις τη σειρά σου στο ταμείο και είσαι αναγκασμένος να περιμένεις και πάλι στην ουρά.Φανταστείτε να συμβεί αυτό ένα Σάββατο που έχει
αυξημένη κίνηση από πελάτες.Και επειδή με αυτά τα ομολογουμένως έξυπνα τρυκάκια που κάνουν νομίζουν οτι μας περνάνε για πρόβατα και κουτορνίθια , να ξέρει ο κόσμος οτι ακόμα και από λάθος τιμολόγηση προϊόντος,από τη στιγμή που η τιμή είναι αναρτημένη σε ταμπελάκι,το κατάστημα υποχρεούται από το νόμο να το πουλήσει στην τιμή που αναγράφει το ταμπελάκι.Απαντήσεις-πατέντες του στυλ "Δεν πρόλαβε ο υπάλληλος να αλλάξει τις τιμές" δεν τους αθωώνει και μπορείτε πολύ εύκολα με ένα τηλέφωνο στην προστασία του καταναλωτή να καταγγείλετε παρόμοιες πρακτικές."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Δουλευα 2 χρονια σε PRAKTIKER στην ΑΘΗΝΑ ως πωλητης σε τμημα του 1ου οροφου (ας μηναναφερω λεπτομεριες)και το συγκεκριμενο τρυπακι ευσταθει με τις τιμες κυριως σε μικροπραγματα και με μικρη διαφορα τιμων ωστε να μην γινεται αντιληπτο,και πολλες φορες ριχνανε το φταιξιμο οι ταμειες και οι προισταμενοι στους πωλητες λεγωντας οτι κανανε λαθος οι πωλητες στην τοποθετηση τιμων.
Προτιμηστε μικρομαγαζα μακρια απο ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ πρωην πωλητης PRAKTIKER."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook