Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Κοροϊδία από τα Public"



"Επειδή το γνωστό πολυκατάστημα public διαφημίζεται συνεχώς για την εξυπηρέτηση που παρέχει και για το γεγονός ότι μπορεί κανείς να βρει τα πάντα, θα σας εκθέσω το πώς εξυπηρετούν. Πριν από 10 ημέρες μου έκαναν δώρο ένα βιβλίο που το είχα ήδη. Πήγα λοιπόν να το αλλάξω και μου είπαν ότι σε δύο με τρεις ημέρες το πολύ θα μου έφερναν αυτό που παρήγγειλα γιατί δεν το είχαν στο κατάστημα...
Σήμερα που έχουν περάσει ήδη 10 ημέρες τους παίρνω τηλέφωνο και η απάντηση ήταν ότι υπάρχει πρόβλημα με τον εκδοτικό οίκο κ.λ.π Επειδή ο εκδοτικός οίκος είναι γνωστός τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα και μου είπαν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα οι παραγγελίες για το κατάστημα εκτελούνται κανονικά. Τους ξαναπήρα τηλέφωνο και αφού άρχισα να φωνάζω μου είπαν ότι έγινε λάθος και άρχισαν τις δικαιολογίες. ΄Ετσι δουλεύουν οι πολυεθνικές.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ? "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook