Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Απάντηση από τα PUBLIC σε ανάρτηση"


Με αφορμή την ανάρτηση αναγνώστη σας για την αλυσίδα καταστημάτων Public σχετικά με κοροϊδία από τα καταστήματά μας σε ότι αφορά στην γρήγορη και έγκαιρη διάθεση των παραγγελιών των επισκεπτών μας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι:
Η άμεση εξυπηρέτηση των πελατών των καταστημάτων μας αποτελεί βασική φιλοσοφία της λειτουργίας της Public, καθώς και ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρίας μας και για το λόγο αυτό επενδύουμε διαρκώς και ...
με συνέπεια στη βελτιστοποίηση των μεθόδων διεκπεραίωσης παραγγελιών. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το κατάστημά μας στο Σύνταγμα διεκπεραιώνει περισσότερες από 1.000 παραγγελίες σε ημερήσια βάση χωρίς αποκλίσεις από τον χρονικό ορίζοντα που ανακοινώνουμε στους πελάτες μας. Η καθυστέρηση που σημειώθηκε στη διεκπεραίωση της παραγγελίας αναγνώστη σας, αποτελεί ένα μεμονωμένο γεγονός το οποίο σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζει το σύνολο των υπηρεσιών μας. Αναγνωρίζοντας την ευθύνη που φέρουμε για την αναστάτωση του πελάτη μας και αναγνώστη σας, παρακαλούμε πολύ τον ίδιο να επικοινωνήσει με τη διοίκηση των καταστημάτων μας ώστε να προβούμε σε ενέργειες για την αποκατάσταση του παραπόνου του."


Αλυσίδα Καταστημάτων Public







Share on Facebook