Παραμονές εκλογών του 2004, οι τότε υπουργοί του ΠΑΣΟΚ, περιόδευαν στην Ήπειρο και την Δυτική Ελλάδα, διαφημίζοντας το τρένο που έρχεται. Ποιος στα Γιάννινα δεν θυμάται ακόμη την μοναδικής σκηνοθετικής...
εμπνεύσεως εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο, όπου το τρένο σφύριξε και ύστερα κανείς δεν το ξανάδε!
Ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας, έργο που ποτέ δεν έγινε, επανέρχεται στην επικαιρότητα, αλλά όχι με ευχάριστο τρόπο. Περιλαμβάνεται στις σοβαρές καταγγελίες που κάνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων για περίεργες συμβάσεις μεταξύ του ΟΣΕ και της Siemens.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι έχουν τελεστεί μεγάλα εγκλήματα σε βάρος του ΟΣΕ αλλά και του ελληνικού δημοσίου.
Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι αναφέρονται κατά κύριο λόγο σε επτά προγραμματικές συμβάσεις του ΟΣΕ που υπεγράφησαν τον Δεκέμβριο του 1997, ύψους 180 δισεκατομμυρίων δραχμών -όπως υποστηρίζουν- για την κατασκευή τροχαίου υλικού. Οι περισσότερες από αυτές ήταν με τη Siemens και αφορούσαν στην προμήθεια τροχαίου υλικού.
Στο πλαίσιο αυτών των προγραμματικών συμβάσεων είχαν ανατεθεί από τη διοίκηση του ΟΣΕ μελέτες ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ για τον λεγόμενο Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, από την Ηγουμενίτσα έως την Κοζάνη και από τα Ιωάννινα έως το Ρίο. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο είχε αμφισβητηθεί έντονα και είχε χαρακτηριστεί από πολλούς «αδικαιολόγητο και οικονομικά ελλειμματικό».
Το συγκεκριμένο έργο δεν έγινε ποτέ αν και δαπανήθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για μελέτες.
epiruspost
Share on Facebook