Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

"Για την SONY HELLAS και το προϊόν PS3 "


"Το αγοράσαμε 700€ το οποίο έχει αποδειχθεί ελαττωματικό και παγκοσμίως καταναλωτές έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα εκατοντάδες... και στην Ελλάδα που λέγεται ylod.
Εν ολίγοις το προϊόν έχει κανονική ημερομηνία λήξης.
Τελοσπάντων το θέμα είναι ότι η παρόμοια ιστορία του φίλου Amnik με έκανε να μην πάρω αψήφιστα το θέμα και να αντιδράσω στον παραλογισμό της Sony Hellas, που προσπαθεί να αποδείξει, ότι δεν τρέχει τίποτα με το συγκεκριμένο μηχάνημα αλλά ! και να εμένει στην εσωτερική πολιτική της- που κανέναν δεν ενδιαφέρει και μόνο αυτούς ευνοεί- με την παράνομη και καταχρηστική εγγύηση του 1 έτους για το εν λόγω προϊόν.

Έχοντας λοιπόν λάβει γνώση για την πολιτική της εταιρίας μετά από πολύ διάβασμα σε Forum τόσο Ελληνικά όσο και ξένα σήμερα τους τηλεφώνησα για να την διαπιστώσω και ο ίδιος. Ο τηλεφωνητής της Sony Hellas με παρέπεμψε στην Cometron και ο τεχνικός της Cometron μόλις διαπίστωσε ότι η εγγύησή μου έχει λήξει μου γνωστοποίησε ότι η μόνη λύση είναι να πληρώσω αντίτιμο 145 Ευρώ και να μου αντικαταστήσουν το χαλασμένο μηχάνημα με ίδιο αλλά όχι καινούριο "ανακατασκευασμένο" όπως μου είπε. Όταν όμως επικαλέστηκα την υπ’ αριθμ.1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών καθώς επίσης και τον Νόμο 3043/ 2002 Άρθρα 4, 554 και 55, που αναφέρεται στην προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας σύμφωνα με την ως άνω οδηγία και του εξήγησα ότι δεν νοείται εγγύηση για ηλεκτρική/ ηλεκτρονική συσκευή μικρότερη των 2 ετών μου είπε να τα βρώ με την Sony.
Όταν βέβαια κάλεσα ξανά την Sony και έκανα την ίδια αναφορά ο υπάλληλος μου θύμισε τον Λεωνίδα με το Χολυγουντιανό "this is Sparta..." αφού μου είπε κάτι σαν "εδώ είναι η Sony και το προϊόν που έχω στην κατοχή μου το αγόρασα και αποδέχτηκα τους όρους της εταιρίας και την εγγύηση του 1 έτους και την αντικατάστασή του με ανακατασκευασμένο" όμως δεν πήρα καμία απάντηση όταν τον ρώτησα κι εγώ με την σειρά μου γιατί η Sony δεν επεκτείνεται σε άλλους τομείς όπως να νομοθετεί για λογαριασμό των διαφόρων κρατών ή και για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ουσία είναι πως έχω έτοιμο εξώδικο το οποίο θα κοινοποιηθεί στην Sony Hellas και στην EXPERΤ και θα συγκοινοποιηθεί σε: Sony Global, υπουργείο ανάπτυξης- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) και Ινστιτούτο Καταναλωτή (ΙΝ.ΚΑ.). Και αυτό θα είναι το πρώτο στάδιο γιατί αν δεν συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις μου που είναι να επεκτείνουν την εγγύησή μου σε 2 έτη και να μου αντικαταστήσουν το PS3 με καινούριο και όχι ανακατασκευασμένο θα προχωρήσω σε Αγωγή εις βάρος τους και όχι για να γλιτώσω κάτι- ίσα ίσα θα μου στοιχίσει πολύ περισσότερο από το να αγόραζα καινούριο PS3 αλλά γιατί θεωρώ ότι η κοροϊδία πρέπει να έχει κάποια όρια."


Share on Facebook