Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

"Tι γίνεται στο πεδίον του Άρεως;"


"Μπορει καποιος υπευθυνος να δωσει καποια απαντηση με το τι ακριβως γινεται με το πεδιο του αρεως?δεν ξερω και γω ποσος καιρος παει απο τοτε που ξεκινησαν να το "αναμορφωνουν".Αν δεν κανω λαθος πανω απο 3 χρονια.αρχικα καταφερναμε...



με πολυ δυσκολια να μπαινουμε απο τα συρματοπλεγματα και να βρισκουμε καποιους χωρους να παιζουν τα παιδια,εστω και αν αυτο ηταν επικινδυνο.πριν απο 2 μηνες πηρα το παιδι μου να παμε στο παρκο και ρωτησα τουσ σεκιουριτι απο που εχω προσβαση για τισ κουνιες και η απαντηση ηταν απλα απιστευτη!
Μονο στο χωρο μπροστα απο το αγαλμα του Κωσταντινου,και για τις κουνιες απο τον Πανελληνιο Γυμναστικο Συλλογο αλλα σας συμβουλευουμε να μην πατε γιατι ειναι κατειλλημενο απο πακιστανους που κλεβουν(ΔΕΝ εχω κανενα προβλημα με τους αλλοδαπους)
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 20 ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ!
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΑ?
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ Π.Γ.Σ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΨΝ ΕΡΓΩΝ?
ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ.
ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Έχει δίκιο ο αναγνώστης γίνεται ένας χαμός εκεί τα έργα πάνε πιο αργά και από χελώνα, δεν κάνουν τίποτα, αναρωτιέμαι ποιος πληρώνεται γι'αυτά τα έργα και τι χρήματα σπαταλούν, επίσης το πιο εξοργιστικό για μένα είναι το άγαλμα της Αθηνάς, εκεί είναι που δεν γιναται τίποτα απολύτως, περνάω καθημερινά 2 φορές την μέρα επί 2 χρόνια και δεν έχει αλλάξει τίποτα, μόνο μπάζα έχουν. Ας δώσει κάποιος μια εξήγηση...."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook