Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Καταγγελια Για Tantra Beach Bar ( πρώην BLE)"


"Τόπος : Tantra Beach Bar ( πρώην BLE)

Μήνυμα
Προς Μελλοντικούς θαμώνες
και
Προς υπευθύνους αυτής της κατάντιας

Να σας περιγράψω την εμπειρία που είχα εχθές το βραδύ στο μαγαζί Tantra Beach Bar ( πρώην BLE) στην παραλιακή!!
Έφτασα 10.30μμ στο μαγαζί που ήταν σχεδόν γεμάτο! Βρίσκω με την κοπέλα μου ένα τραπέζι κοντά στην παραλία και περιμένουμε όπως είναι φυσικό να έρθει κάποιος να μας φέρει 2 νερά και να μας πάρει...
παραγγελιά. Να σημειώσω ότι το τραπέζι είχε ακόμα πάνω τα ποτά από την προηγουμένη παρέα.
Περιμένουμε ..περιμένουμε…περιμένουμε….μετά από 10’ κάνει νόημα ο "σερβιτόρος" στο παιδί που είναι για να μαζεύει τα τραπέζια ότι είμαστε καινούρια παρέα και να μαζέψει το τραπέζι! έρχεται όντως το παλικάρι…μαζεύει και φεύγει! Άρα ξέρουν όλοι ότι είμαστε στο συγκεκριμένο τραπέζι και ότι περιμένουμε να παραγγείλουμε !!!περιμένουμε…. περιμένουμε…..έρχονται κι άλλες παρέες τριγύρω μας…επικρατεί όσο περνάει η ώρα μια αναστάτωση και στου γύρω μας που περιμένουν το ίδιο πράγμα…είτε να παραγγείλουν είτε να πληρώσουν…ο σερβιτόρος κάνει βόλτες και δεν απαντάει σε κανέναν από όσους του κάνουν νόημα…… 30’ ακριβώς μετά από όταν κάτσαμε. «τρελαίνομαι» και τα βάζω με το παιδί που μαζεύει τα ποτήρια….και του λέω κατά λέξη!! – πες του σερβιτόρου να έρθει Τ Ω Ρ Α…όχι ΤΩΡΑ ….Τ Ω Ρ Α!!!!!! όντως το παλικάρι όταν εμφανίστηκε πάλι από εκείνη την μεριά ο σερβιτόρος πάει και του το λέει και μας δείχνει όπως και τις άλλες παρέες τριγύρω που άρχισαν να διαμαρτύρονται…..!!!αποτέλεσμα?? η ώρα είχε πάει 11.15μμ ο σερβιτόρος απλά συνέχισε να αδιαφορεί ,δεν πλησίασε κανένα από τα τραπέζια τριγύρω και σηκωθήκαμε και φύγαμε εμείς και η διπλά παρέα που είχαμε φτάσει σχεδόν μαζί 10.30μμ!!! Με μια λέξη τα συνθήματα μου για το συγκεκριμένο μαγαζί μετά από αυτό……οργή και αγανάκτηση !!! Ξ Ε Φ Τ@@@ !!!Θέλετε και μαγαζί πάνω στην παραλία !!!!Πάμε να πιούμε ήσυχα και ωραία το ποτό μας, να χαλαρώσουμε, και αντί αυτού να γίνονται τσίτα τα νεύρα μας ???Αυτός είναι ο επαγγελματισμός σας? !!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------
"Για το tantra εχω να μοιραστω παρομοια εμπειρία! Πηγα για καφέ με μία φίλη. Καθήσαμε σε τραπεζι που δεν είχαν μαζέψει ακόμα τα προηγούμενα ποτήρια και αφου εκανα νόημα σε ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους εκεί γύρω(που άλλοι έκαναν οτι δε με έβλεπαν,άλλοι μου έκαναν νόημα οτι με έχουν υποψιν τους κτλ) δε γινόταν τίποτα! Αποφασίζω να πάω στην μπάρα να πάρω μόνος μου τον καφέ μου! Στην κεντική μπάρα μου λένε οτι έχει περάσει η ώρα, εχουν κλείσει την καφετιέρα και οτι θα έπρεπε να πάω στην πλαϊνή μπάρα! Πάω στην πλαϊνή και αφου δε μου έδινε κανενας σημασία αρχισα να φωνάζω"ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΗΛΩ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕΕ?". μου δίνει επιτέλους σημασία μία σερβιτόρα, η οποία τί μου λέει? οτι πρεπει να γυρίσω στο τραπέζι μου και να βρω το σερβιτόρο που αντιστοιχεί σε αυτό! Αφου της τα εψαλα ενα χέρι μου είπε πως η συγκεκριμένη μπάρα είναι μόνο για σερβιτόρους και οτι δε μπορεί να κάνει κάτι! Γυρίζω στο τραπέζι και αρχίζω να κουνάω χερια-πόδια σαν υστερικός(γελοίο το θέαμά μου!) και τότε με βλέπει ένας υπέυθυνος ο οποίος στέλνει τελικά σερβιτόρο. Η δικαιολογία του σερβιτόρου για όλα αυτά? οτι δεν είχαν μαζέψει τα ποτήρια από τους προηγούμενους και οτι δεν κατάλαβε οτι είμαστε καινούρια παρέα!! το αποτέλεσμα ήταν να πιώ τον καφέ μου με μία ώρα καθυστέρηση και με νεύρα!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook