Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

"Απάτη μέσω telebox & cosmote"



"Έχω πέσει θύμα της απάτης με τα SMS μέσω cosmote και της εταιρείας με το διακριτικό τίτλο telebox (όπως την ανέφερε η cosmote) ή mt50 mobile fun (όπως απαντάει ο τηλεφωνητής στο τηλέφωνο 210 6069590 στον οποίο παραπέμπει η cosmote και φαίνεται να ανήκει στην εταιρεία telebox). Συγκεκριμένα, βλέπω....
στο λογαριασμό μου χρεώσεις 1,6807 ανά μήνυμα που μου στέλνει η εν λόγω εταιρεία (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ). Και όπως καταλαβαίνετε μου στέλνει πολλά... ¤70 ήτανμόνο ο τελευταίος μήνας!

Ζητάω απο την Cosmote να μου δώσει τα πλήρη στοιχεία της εταιρείας (ΑΦΜ, νόμιμο εκπρόσωπο της στην Ελλάδα κλπ.) προκειμένου να κινηθώ δικαστικά. ΔΕ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙ
Ζητάω απο την Cosmote να μου στείλει τα στοιχεία βάσει των οποίων φαίνεται έχω επιτρέψει τέτοιες χρεώσεις (μια υπογραφή, ένα μήνυμα, ένα e-mail). ΔΕ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙ
Ζητάω απο την Cosmote να μου απαντήσει γιατί δεν επιβεβαίωσε μαζί μου τον ισχυρισμό της εταιρείας ότι έχω ζητήσει αυτήν την υπηρεσία, αυτή τη χρέωση και την είσπραξη μέσω του λογαριασμού μου.ΔΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ και ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ!

Έχω απευθυνθεί στον ΙΝΚΑ και έχω βάλει και δικηγόρο να ασκήσει αγωγή. Αποφάσισα να ενάγω μόνο την COSMOTE. Με την άλλη εταιρεία ούτε είχα ούτε έχω καμία συναλλαγή..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook