"Σχετικά με την TELLAS, επειδή δούλευα στην εξυπηρέτηση πελατών (τηλέφωνο 13800) το οποίο βρίσκεται στην TELEPERFORMANCE (Θησέως 330 Καλλιθέα) και όχι στα κεντρικά της Tellas στο Μαρούσι, και προϊστάμενο που ζητάνε οι φίλοι που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, στη καλύτερη περίπτωση και μόνο αν επιμείνουν επί ένα τέταρτο και, θα...
μιλήσουν στον προιστάμενο της βάρδιας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, δηλαδή, αυτόν που επιβλέπει τη παραγωγή από τους τηλεφωνητές. Η εξυπηρέτηση πελατών προωθεί τα αιτήματα των πελατών στα αρμόδια τμήματα και όποτε αυτοί θελήσουν (ή μπορούν!!!!!) να ασχοληθούν, θα ασχοληθούν, αλλιώς η κατάσταση θα διαιωνίζεται. Όσο για τη ..περίφημη αναβάθμιση στο σύστημα, είναι μια ξύλινη ατάκα, από τις πρώτες στον "δεκάλογο του καλού τηλεφωνητή". Δεν γίνεται ποτέ κάποιου είδους αναβάθμιση, απλά για λόγους μάρκετινγκ, η TELLAS (και όλες οι άλλες εταιρείες) ζητάει από τους τηλεφωνητές να φέρνουν πιο κομψά στους πελάτες τη λέξη "βλάβη".... Πόσο κομψό είναι να λέγεται αυτό βέβαια είναι άλλο θέμα.. Δεν γνωρίζω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση στη Tellas τον τελευταίο χρόνο που δεν δουλεύω πια στο 13800, πάντως όσοι αγανακτισμένοι φίλοι παίρνουν εκεί, μην περιμένουν να μιλήσουν στον διευθυντή της Tellas όταν ζητάνε προιστάμενο... Εδώ εμείς, είχαμε δει μόνο μια φορά κάποιον απεσταλμένο της WIND, που και αυτός δεν ήταν κανένα μεγαλοστέλεχος, ήρθε μόνο να δει τι γίνεται στον χώρο... Στον οποίο επικρατεί φυσικά στρατιωτική πειθαρχία, αλλά αυτό ας το συζητήσουμε σε κάποια άλλη συζήτηση περί δικαιωμάτων των εργαζομένων..."
Αναγνώστης
Share on Facebook