Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Απάντηση απο την TicketPro"


"Σχετικά με προηγούμενη ανάρτηση που πραγματοποίησε αναγνώστρια σας με θέμα «Καταγγελία για τα εισιτήρια της συναυλίας των U2» θα θέλαμε να κάνουμε τις εξής διευκρινίσεις.Η αγορά των εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας μας πραγματοποείται μέσω χρέωσης πιστωτικής κάρτας. Η επιβεβαίωση...



της χρέωσης αυτής πραγματοποιείται μέσω e-mail στο οποίο υπάρχει ειδικό σημείωμα το οποίο αναφέρει ότι σε περίπτωση μεγάλου όγκου παραγγελίων ενδέχεται να παρατηρηθεί σχετική καθυστέρηση αποστολής/παράδοσης.
Διευκρινίζουμε ότι για λόγους ασφαλείας η αποστολή των εισιτηρίων U2 γίνεται μέσω ειδικών ομαδικών αποστολών για καλύτερη αξιοποίηση των στοιχείων αποστολής. Όλες οι αποστολές εισιτηρίων U2 συγκεντρώνονται στο Κέντρο Διανομής της Speedex απ’ όπου γίνεται η ανακατανομή τους και η αποστολή στον απαιτούμενο προορίσμο τους. Εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος η εταιρία courier μας αποστέλει τους αριθμούς φορτωτικής της κάθε ομαδικής αποστολής ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το πλήρες ιστορικό αποστολής της κάθε παραγγελίας ξεχωριστά.
Μέσω της ιστοσελίδας μας γίνεται διάθεση εισιτηρίων για τα μεγαλύτερα συναυλιακά δρώμενα της χώρας για τα οποία η TicketPro είναι σε θέση αποστολής των εισιτηρίων ως και αυθημερόν της πραγματοποίησης της παραγγελίας του πελάτη.
Στη περίπτωση όμως των αποστολών εισιτηρίων για τη συναυλία των U2 απαιτείται περαιτέρω διαχείριση τόσο από τη πλευρά μας όσο και από τη πλευρά της εταιρίας courier, η οποία διαφοροποιείται απο το γενικό πλαίσιο αποστολών το οποίο αναφέρεται και στην ιστοσελίδα μας."



Share on Facebook