Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Πρεζεράκου: "Οσοι είναι στην TV ζούνε μια άλλη πραγματικότητα: Εγωκεντρική"


Η πρωταθλήτρια....πλέον και του χορού 'Ερρικα Πρεζεράκου βρέθηκε ξαφνικά στον χώρο της τηλεόρασης και τα σενάρια δίνουν και παίρνουν. Εκείνη δηλώνει πως δεν της έχει γίνει καμία πρόταση για παρουσίαση εκπομπής και δεν έχει καμία καψούρα...να γίνει διάσημη. Η σέξι αθλήτρια απαντώντας στις απαιτήσεις....

της Μαγγίρα να δεί την ψηφοφορία υποστηρίζει πως έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. "Αφού αισθάνθηκε την ανάγκη να το κάνει, είναι κατανοητό. Πρέπει να ξέρει το αποτέλεσμα για να νιώθει όμορφα με τη διαδικασία". Οσον αφορά στις φήμες περί παρουσίασης του "Τοπ σέφ" στον ΑΝΤ1 λέει με χιούμορ "Ποιοί τα μαγειρεύουν αυτά;". Η 'Ερρικα επανέλαβε πως δεν της έχει γίνει καμία πρόταση. "Δεν μου έχει γίνει καμία τηλεοπτική πρόταση. Εγω το μόνο που δουλεύω είναι το καλοκαιρινό μου κάμπ. Είμαι εστιασμένη στον παιδαγωγικό αθλητισμό". Η όμορφη αθλήτρια επισημαίνει "Δεν έχω καμία καψούρα να γίνω διάσημη. Τα έχω βρεί με εμένα. και με τον στίβο, όταν ασχολήθηκα, δεν μπήκα να γίνω πρωταθλήτρια, Ερωτεύτηκα τον στίβο. Τα άλματα. Και στην εκπομπή που πήρα μέρος είπα απο μέσα μου: Χορός. Ωραία φάση. Ας το κάνουμε...Και πάνω απο όλα ήταν θέμα καρδιάς, για τα παιδιά...Οχι λογικής. Πάντως όσοι είναι μέσα στην τηλεόραση ζούνε μια άλλη πραγματικότητα. Εγωκεντρική....Αλλά η ζωή είναι εκεί έξω..."

ΠΗΓΗ "Αδέσμευτος Τύπος"


Share on Facebook