Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Vodafone επιδοτήσεις"


"Ειμαι πελατης της VODAFONE 7 χρονια.7 χρονια εχω συμβολαιο και δεν εχω αλλαξει εταιρια αν και 8α μπορουσα γιατι αλλες εταιρειες εχουν καλυτερες τιμες στο πακετο που ειμαι.παρολαυτα εχω μεινει πιστος εως και σημερα.7 χρονια...


με μηνιαιους λογαριασμους να ξεπερνουν παντα τα 80 ευρω.
Εφετος το συμβολαιο μου ληγει σε λιγες μερες και η επιδοτηση που μου αναλογει ειναι περιπου 165 ευρω.Επειτα απο παραπονα στην εταιρια το ποσο της επιδοτησης αλλαξε και ανεβηκε στα 302 ευρω.7 χρονια σωστος και πιστος πελατης και οι νεοι πελατες να παιρνουν επιδοτηση μεγαλυτερη απο τη δικη μου...αρρωστο και βλακωδες!!!Στοχος μιας εταιρειας ειναι να κραταει τους χρονιους πελατες και να κοιταζει να "κλεβει"πελατες απο αλλες...
Ειμαι αρκετα δυσαρεστημενος απο την εταιρεια που στηριζω τοσα χρονια γιατι η πολιτικη που ακολου8ουν ειναι λαθος γι αυτο επεσαν και τα κερδη τους.
7 ΧΡΟΝΙΑ ΦΑΓΟΥΡΑ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Θα σου πρότεινα να γκρινιάξεις λίγο ακόμα στην εταιρία και να ζητήσεις και έκπτωση στα πάγια. Εγώ αυτό έκανα και μου τα δωσαν απλόχερα. Πάντως την ίδια βλακώδη τακτική ακολουθεί και η Cosmote. Πριμοδοτεί τους νέους πελάτες, δηλαδή όσους πηγαίνουν σε αυτήν με φορητότητα ενώ αντίθετα "αδικεί" τους παλιούς της αντιμετωπίζοντάς τους ως δεδομένους. Φοβέρα θέλουν και αμέσως γίνονται χαλί να τους πατήσεις."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------

"εχει δικιο το παιδι...εγω ειμαι ενα χρονο μονο και μου εδιναν επιδοτηση 126 ευρω...και τους ειπα να αλλαξω εταιρια και μου το ανεβασαν κατευθειαν 412...και μετα τους ειπα οτι για να μην φυγω επρεπε να μου δωσουν το i-phone...και φυσικα το εκαναν...ετσι θελουν αυτοι...!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Το θέμα των επιδοτήσεων που προσφέρουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δεν είναι τόσο απλό όσο μια έκπτωση ή απλή προσφορά.
Η επιδότηση είναι ουσιαστικά το αντίστροφο της ρήτρας διακοπής συμβολαίου. Όταν υπογράφεται ένα νέο ετήσιο συμβόλαιο ξεκινά να λογίζεται ένα ποσό το οποίο αντιστοιχεί στην επιδότηση και ένα άλλο που αφορά στην ρήτρα.
Όσο πιο υψηλοί είναι οι μηνιαίοι λογαριασμοί τόσο περισσότερο αυξάνεται η επιδότηση, ενώ όσο πλησιάζει η λήξη του συμβολαίου τόσο μειώνεται η ρήτρα διακοπής.
Για να χρησιμοποιηθεί η επιδότηση πρέπει να υπογραφεί νέο συμβόλαιο και πλέον αρχίζει να μετράνε νέα ποσά επιδότησης και ρήτρας με την ίδια λογική. Αυτό μπορεί να γίνει και πριν την λήξη του ισχύοντος συμβολαίου αρκεί το νέο πρόγραμμα να είναι υψηλότερου παγίου.
Οι περισσότεροι αμελούμε να ανανεώσουμε το συμβόλαιο του κινητού μετά την λήξη του, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το ποσό της επιδότησης να επηρεάζεται δυσμενώς και να συρρικνώνεται όσο δεν υπογράφεται νέα σύμβαση.
Πρακτικά η επιδότηση μεγαλώνει όσο αυξάνονται οι μηνιαίοι λογαριασμοί, όσο μεγαλύτερο είναι το πάγιο και όσο συχνότερα ανανεώνεται το συμβόλαιο.
Για παράδειγμα ένας πελάτης με συμβόλαιο που έχει λήξει και κάνει μεγάλους λογαριασμούς δικαιούται πολύ μικρότερη επιδότηση από έναν άλλο ο οποίος έχει συμβόλαιο που δεν έχει λήξει και πληρώνει μεγαλύτερο πάγιο.
Είναι λάθος να πιστεύει κάποιος ότι όσο δεν χρησιμοποιεί την επιδότηση αυτή αυξάνει, γιατί η πραγματικότητα είναι αντίστροφη, η επιδότηση χοντρικά αυξάνει όσο πιο συχνα χρησιμοποιείται.
Κλείνοντας, η επιδότηση δεν είναι ανταμοιβή για έναν πιστό πελάτη που είναι χρόνια στην ίδια εταιρία και πληρώνει τακτικά τους λογαριασμούς του οι οποίοι μπορεί να είναι και υψηλοί, αλλά ένα κίνητρο ανανέωσης του συμβολαίου του πελάτη και προτιμότερα σε μεγαλύτερα πάγια με στόχο τη δέσμευση του. Αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται για αλλαγή εταιρίας κινητής πρέπει να ανανεώνει το συμβόλαιό του μόλις λήξει για να μπορεί να ωφελείται από την επιδότηση."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook