Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για vodafone"


"Πριν από 3 μήνες έκανα ένα ταξίδι 15 ημερών για επαγγελματικούς λόγους
Ρώμη, Παρίσι, Βερολίνο. Είμαι συνδρομητής της Vodafone. Σε κάθε αλλαγή
προορισμού μου ερχόταν μήνυμα στα ελληνικά...


από τη Vodafone και με
ενημέρωνε πως για τη χρήση του internet μέσω του κινητού μου τηλεφώνου η
χρέωση ήταν 5 ευρώ το 24ωρο. Το μήνυμα αυτό το έσβηνα. Έμπαινα στην
ιστοσελίδα σου, στο facebook και στο email μου. Επιστρέφοντας μου έρχεται
λογαριασμός 1300 ευρώ εκ των οποίων τα 800 ευρώ είναι χρέωση από χρήση
internet μόνο. Επικοινωνώ με το τμήμα λογαριασμών για αμφισβήτηση των
χρεώσεων. Μετά από 2 μέρες μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό ότι
χαρακτηρίζονται τεχνικώς ορθές οι χρεώσεις. Τους ενημερώνω για το μήνυμα
που μου ερχόταν για την χρέωση των 5 ευρώ το 24 ωρο. Τη μια μέρα με
ενημερώνουν ότι δεν ήταν μήνυμα από την Ελλάδα, δεν το γνωρίζουν. Την άλλη
πως το μήνυμα των 5 ευρώ το 24 ώρο είναι για συγκεκριμένο όγκο δεδομένων.
Υποβάλλω αίτημα τηλεφωνικώς για διακανονισμό. Μου λένε ότι θα μου
τηλεφωνήσων εντός ώρας – δεν μου τηλεφωνούν. Καταβάλλω έναντι 200
ευρώ. Διατηρώ για μερικές μέρες τη σύνδεση μου με πάγιο 80 ευρώ μηνιαίως.
Μετά από δυο μήνες ο λογαριασμός μου έχει φτάσει 1500 ευρώ. Πάλι τηλεφωνώ.
Για διακανονισμό. Πάλι δεν μου τηλεφωνούν. Σήμερα εξοργισμένος
ξανατηλεφωνώ. Μου λένε ότι μου τηλεφώνησαν αλλά δεν με βρήκαν. Δεν
απαντούν στο έρωτημα μου γιατί δεν μου στέλνουν γραπτό μήνυμα καθώς δεν
απαντώ σε νούμερα που δεν γνωρίζω, εφόσον για το ίδιο θέμα μου είχαν
στείλει SMS προ μηνός – ότι δηλ. οι χρεώσεις είναι κανονικές. Μου
λένε ότι θα μου ξανατηλεφωνήσουν. Σε μισή ώρα μου έχουν κάνει φραγή
εισερχομένων. Κατεβαίνω και τους τηλεφωνάω πάλι από το περίπτερο. Μου λένε
πάλι ότι θα μου τηλεφωνήσουν. Τους λέω ότι μου έχουν βάλει φραγή
εισερχομένων κλήσεων και με ενημερώνουν ότι πρέπει να τους δώσω κάποιον
άλλο αριθμό. Τους δίνω τον αριθμό ενός φίλου μου. Έχει περάσει 1 ½ ώρα και
δεν του έχουν τηλεφωνήσει. Πηγαίνω στο κατάστημα Vodafone Παγκρατίου.
Τηλεφωνώ από το κατάστημα. Μόλις τους λέω ότι ετοιμάζομαι να στείλω μήνυμα
στο troktiko με συνδέουν με άλλη υπάλληλο. Περιμένω 5 λεπτά ακόμα. Η
υπάλληλος μου λέει ότι ο μόνος διακανονισμός που μπορεί να γίνει είναι σε
δόσεις των 500 ευρώ. Αν δεν τις πληρώσω θα τρέχει κανονικά και το πάγιο,
δεν μπορώ να κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρία εφόσον το συμβόλαιο μου λήγει
σε έξι μήνες και δεν θα έχω τηλέφωνο εφόσον μου έχουν βάλει και φραγή
εισερχομένων κλήσεων. Δεν έχω την δυνατότητα τέτοιου διακανονισμού τους
ενημερώνω. Κλείνω το τηλέφωνο και φεύγω. Βρίσκομαι σε απόγνωση και δεν
ξέρω τι να κάνω. Αγόρασα κάρτα καρτοκινητού από άλλη εταιρία για να
μπορούν να με βρίσκουν από τη δουλειά μου. Ευχαριστώ για την επικονωνία.
Αν κάποιος μπορεί να μου δώσει μια λύση, θα είμαι ευγνώμων."


ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"φιλε το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τους παρεις τηλεφωνο και να απαιτησεις να σου δωσουν το ε μαιλ της μητρικης εταιρειας στο εξωτερικο για να κανεις τα παραπονα σου.Ειναι υποχρεωμενοι να στο δωσουν και σε αυτες τις περιπτωσεις τετοιου ειδος θεματα τα προσεχουν πολυ..... ιδιος η εταιρεια του εξωτερικου, επειδη στην Ελλαδα θα είναι υποχρεωμενοι να απαντησουν!!!! Καλη δυναμη!!! Αυτο ισχυει για ολες τις εταιρειες που η μητρικη τους ειναι στο εξωτερικο.Απλα γραψε εμαιλ στα αγγλικα και στειλε το."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"για την καταγγελια στην vodafon.....ττο νοεμβριο λοιπον μπηκα απο το κιν μου στο facebook για 5 λεπτα μονο γιατι ημουν εν κινησει και μετα διεκοπικε η συνδεση...μετα απο ενα μηνα μου ηρθε ο λογαριασμος και ελεγε οτι πρεπει να πληρωσω 45 Ε για τα 5 λεπτα που μπικα στο fcebook... τουσ ρωτησα εκει στην cosmote γιατι δεν προστατευουν τουσ πελατεσ με ενα μηνημα οτι η χρεςση ειναι τοση και με εγραψαν κανονικα και εμεισ τοθσ δινουμε τα λεφτα μασ,μην ψαχνεισ να ωρεισ δεν θα βγαλεις ακρη..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Σετικά με την παραπάνω καταγγελία είχα αντίστοιχο θέμα με την wind που αν και μου ήρθε μηνυμα ότι έχω ενεργοποιήσει προσφορά που είχε με 3,99€ το μήνα μου χρεώσαν 200€.
κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών(τους ανέφερα πως έχω και το μήνυμα που μου είχαν στείλει) και με παρέπεμψαν να στείλω γραπτο αίτημα με mail. Μετά από μία εβδμάδα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι αναγνωρίζουν το λάθος και ότι πρέπει να πληρώσω 25€ (η σωστή χρέωση για τους μήνες και την πλοήγηση που είχα κάνει πριν την προσφορά!

Απλά ψάξιμο θέλει και να μην τους αφήνεις!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook