Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για τη Vodafone"


"Eχω εταιρία Ο.Ε και εχω ένα επαγγελματικό συμβόλαιο με τη vodafone στο τελευταίο λογαριασμό μου είχαν χρεώσει 14.5Ε από μια εταιρία με αριθμό 54433 με μηνύματα που μου έστελναν επικοινώνησα με τη vodafone και μου είπαν πως είναι πρέπει να μιλήσω μαζί τους για τη συγκεκριμένη χρέωση πήρα στο 2106069591 και μου απάντησαν πως ...
δε μπορούν να κάνουν τίποτα και να τους στείλω ένα e-mail ρώτησα αν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο η το λογιστήριο και μου απάντησαν πως δεν υπάρχει τίποτα και πως η χρέωση έχει γίνει από το διαδίκτυο και δε μπορούν να κάνουν τίποτα εγώ σας δηλώνω υπεύθυνα πως ο αριθμός μου δεν έχει καμία εμπλοκή και απορώ πως το κράτος δίνει άδεια σε τέτοιους απατεώνες να δρουν και μάλιστα σε βάρος επαγγελματικών συνδρομητών αν δε μου βρείτε και εσείς μια λύση θα πάω στον εισαγγελέα"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------
"Καλησπέρα σας!

Σας ενημερώνω ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα έχετε με εταιρεία τηλεφωνίας (και όχι μόνο) προχωρήστε άμεσα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων). Να είστε σίγουροι ότι θα βγει άκρη....

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Mast_Systems/

Παράλληλα με την καταγγελία της αρμόδιας κρατικής αρχής καταγγέλουμε το πρόβλημα μας σε καταναλωτική οργάνωση:

http://www.ekpizo.gr/el/complaint/

Εκτός αυτών βέβαια χρέος έχουμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές μέσω του διαδικτύου όπως πολύ σωστά έκανε ο φίλος με την ανάρτηση στο TROKTIKO!!

Πάει ο καιρός που μας έβλεπαν ως κορόϊδα....πλέον θα μάθουν να μας σέβονται!!

Σύντομα θα αναρτηθεί και άλλη καταγγελία για νέο κολπάκι που εφαρμόζει η VODAFONE με σκοπό την παραπλάνηση των πελατών της...!!!

Με εκτίμηση σε όλους"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook