"Πριν από 12 περίπου ημέρες έγινε από μεριάς μου επικοινωνία με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας Vodafone και ζήτησα να μου κάνουν μία προσφορά, μήπως με συμφέρει καλύτερα από την προσφορά που μου είχε ήδη κάνει η εταιρία που είμαι τώρα, για να αλλάξω δίκτυο.
Μου ζητήθηκε το ονοματεπώνυμό μου, ο αρ. ταυτότητας και ο αριθμός του κινητού μου για να με καλέσουν από το τμήμα προσφορών της...
Vodafone και να μου κάνουν κάποια προσφορά.
Την επόμενη ημέρα με κάλεσαν από το τμήμα προσφορών μια ευγενέστατη κυρία η οποία με ενημέρωσε σχετικά με όλα τα θέματα και μου έκανε πραγματικά μια πολύ καλή προσφορά.
Της επανέλαβα αρκετές φορές και επέμενα σε αυτό ότι δεν θέλω να έχω κάποια δέσμευση προς τη Vodafone και ότι θα μιλήσω με την εταιρία μου και θα επικοινωνήσουμε ξανά.
Η κυρία μου άφησε τα στοιχεία της τα οποία και σας παραθέτω, κυρία Σοφιανού - 2109468524, και μου είπε ότι περιμένει επικοινωνία μου και οτιδήποτε χρειαστώ να επικοινωνήσω μαζί της. Μου επιβεβαίωσε ότι δεν έχω κάποια δέσμευση απέναντι στην εταιρία και ότι η αίτηση μου είναι σε αναμονή και δεν θα προχωρήσει μέχρι να επικοινωνήσουμε. Από μεριάς μου επανέλαβα ότι δεν επιθυμώ να έχω καμία δέσμευση.
Στη συνέχει επικοινώνησα με την εταιρία μου η οποία μου έκανε καλύτερη προσφορά και προχώρησα τη διαδικασία για να παραμείνω.
Μόλις πήγα στο κατάστημα για να πάρω την αναβάθμιση που είχα και την προσφορά που μου έκαναν, μου είπαν ότι δεν μπορώ να την πάρω γιατί είμαι κλειδωμένος στο σύστημα, λόγω αιτήματος φορητότητας σε άλλη εταιρία.
Από εκείνη τη στιγμή, συγκεκριμένα από την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010, και μέχρι σήμερα έχω επικοινωνήσει 4 φορές με την εταιρία η οποία κάθε φορά μου επιβεβαιώνει πως σε 2 ημέρες θα ακυρωθεί και ακόμα δεν έχει ακυρωθεί.
Τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ, σαν πολίτης, να προστατευτώ από τέτοιες αυθαίρετες συμπεριφορές της κάθε εταιρίας;;;
Από μεριάς μου σας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ πως δεν έχουν κανένα αίτημα δικό μου που να λέει ότι επιθυμώ να αλλάξω δίκτυο, ούτε ηχογραφημένο και φυσικά ούτε γραπτό.
Για ποιό λόγο και με ποιό δικαίωμα προχωράνε σε αίτημα φορητότητας άμεσα και χωρίς δική μου έγκριση και όταν ζητάω την ακύρωση με ταλαιπωρούν 8 ημέρες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, μέχρι σήμερα, και υποτιμούν τη νοημοσύνη μου επιβεβαιώνοντάς μου σε κάθε επικοινωνία μας ότι σε 2 εργάσιμες ημέρες θα ακυρωθεί το αίτημα;
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ VODAFONE ???
ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ???
ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΑΛΛΟΥΣ 5 ΟΜΩΣ
ΕΝΑΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ 20
ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 20."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook