"Eιμαι εδω και 6 χρονια συνδρομητης στην Vodafone.Τον περασμενο μηνα υπηρξε χρεωση,στον αριθμο που χρησιμοποιω εγω,για υπηρεσιες ιντερνετ τις οποιες δεν εχω χρησιμοποιησει εγω.Το περιεργο ειναι πως οι περιηγησεις γινοντουσαν καθημερα και ανα 2 μερες στην ιδια ακριβως ωρα...
Μολις ελαβα τον αναλυτικο λογαριασμο προεβηκα σε διακοπη του ιντερνετ και σε αμφισβητηση του λογαριασμου.Σε 5 μερες ηξερα οτι η αμφισβητηση εγινε δεκτη και περιμενα να μαθω το τελικο ποσο.Τελικα καποιος κυριος απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων με ενημερωσε να περιμενω τον επομενο λογαριασμο για να δω το ποσο,οπως και επραξα(Σημειωτεον οτι τους ειχα καλεσει 5-6 φορες μεχρι να μου το πουν).Πραγματι το ποσο που αφαιρεσαν ηταν αυτο που επρεπε.Ομως και ο επομενος λογαριασμος περιεχει χρεωσεις ιντερνετ οπως και ο προηγουμενος.Σε εποικοινωνια που ειχα σημερα με την Vodafone με ενημερωσαν πως το προβλημα που προκυπτει εχει να κανει με την συσκευη μου και οτι αυτη συνδεοταν μονη της.Ετσι λειτουργουν οι ιντερνετικες συσκευες μου ειπαν.Επισης η υπαλληλος μου ειπε οτι η προηγουμενη αποδοχη της αμφισβητησης εγινε για λογους καλης θελησης και επειδη ειμαστε χρονια συνδρομητες.Τελος σε επικοινωνια που ειχα με την Sony Ericsson μου ειπαν οτι καμια τους συσκευη δεν μπορει να συνδεθει στο ιντερνετ χωρις να εχω προβει σε καποια ενεργεια.
Πραγματικα εχω χρονο για να τρεξω οσο χρειαστει παρα να τους πληρωση κοροιδιστικα λεφτα.Εχω απευθυνθει στο ΙΝΚΑ και ετοιμαζομαι για τον Συνηγορο του Καταναλωτη οπως μου υπεδειξε το site της Επιτροπης Τηλεπικοινωνιων."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"Έχουμε και εμείς το ίδιο ακριβώς-ακριβώς!!!! Χρέωση internet,αμφισβήτιση χρεώσεων, συνομιλία με τεχνικό τμήμα, πιστωτικό και εκ νέου χρέωση, συνομιλία με τεχνικό τμήμα όπου μας είπαν ότι φταίνε οι ρυθμίσεις της συσκευής!! Το θεωρούμε απαράδεκτο διότι θεωρούσαμε τη vodafon εταιρεία κύρους."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------
"Akριβως το ιδιο συνεβη και σε εμενα! Με την διαφορα οτι η 'κυρια' Vondafone παρολες τις 3 αμφισβητησεις λογαριασμου που εκανα σε καταστημα της, ποτε δεν μου απαντησε αλλα απεναντιας μου εκοβε και θε μηνα το τηλεφωνο. Αναγκαστικα πληρωνα για επανασυνδεση μεχρι που τελικα εξανεμιστηκε και το αμφισβητουμενο ποσο! Τωρα απλως περιμενω να ληξει το συμβολαιο μου και να αλλαξω παροχο.
Συγχαρητηρια στους φωστηρες που αφηνουν τις πολυεθνικες ανεξελεγκτες!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"αφού πλήρωσα τον λογαριασμό μου τον Μάιο ζήτησα να γίνει αλλαγή συμβολαίου σε ένα με χαμηλότερο πάγιο και χωρίς χρήση ίντερνετ.η διάνυα στο κατάστημα του εύοσμου που απευθύνθηκα φρόντισε να μου χρεώσει 2 διαφορετικά πάγια .ένα για τηλέφωνο και ένα για ίντερνετ .σε ερώτηση μου στον 1ο λογαριασμό η απάντηση του ήταν ότι λόγω αλλαγής συμβολαίου προπληρώνω 1 πάγιο το οποίο στο τέλος του χρόνου αφαιρείται . όταν και ο 2ος λογαριασμός ήρθε έτσι η απάντησή του ήταν ότι έγινε λάθος αλλά δεν φταίει αυτός γιατί δεν κατάλαβε τι ήθελα .
έξαλλη διέκοψα το συμβόλαιο και περίμενα σε 12 ώρες επικοινώνησε μαζί μου το τμήμα πελατείας της εταιρείας και μου πρόσφερε 2πλάσιο χρόνο ομιλίας και χρήση νετ στη μισή τιμή απ ότι πλήρωνα .
απαιτείστε να σας παρέχουν τις υπηρεσίες που χρυσοπληρώνετε .
σφίξαν τα πράγματα
πάρτε τα λεφτά σας πίσω."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------
"έχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα, σας παραθέτω την καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ:
Καλημέρα,
Ονομάζομαι ..... και χρησιμοποιώ τον Αριθμό 694χχχχχχχ της εταιρείας Vodafone στο οικονομικό πακέτο cu
Στις 11 Νοεμβρίου 2009 (ίσως ήταν λίγο πιο πριν ή λίγο πιο μετά) έκανα ταυτοποίηση των στοιχείων μου στην vodafone και ταυτοποίηση με φοιτητικό πάσο, καθώς είχαν μία προσφορά με την οποία προσέφεραν από τον Ιανουάριο του 2010, 1000 λεπτά ομιλίας το μήνα 1000 sms (προς cu) για 6 μήνες καθώς και 30ΜΒ internet για 12 μήνες, ενδεχομένως να ήταν 6 γιατί αλλού διάβαζα 6 μήνες και αλλού 12 μήνες όσον αφορά τα 30ΜΒ. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι και τις 30/6 όφειλαν να μου παρέχουν τα 30ΜΒ internet εφόσον έκανα μια ανανέωση τον μήνα.
Μέχρι και τις 30/5 είχα κανονικά δωρεάν MB για internet, την Παρασκευή 4/6 μπήκα στο internet γνωρίζοντας ότι έχω δωρεάν όγκο δεδομένων, και ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα ότι ο χρόνος ομιλίας μου είναι κάτω από 1¤, ελέγχοντας τον χρόνο είδα ότι ήταν 0¤, είχα χάσει δηλαδή 7¤ σε χρέωση του ίντερνετ που έπρεπε να είναι δωρεάν, επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εκείνη την ημέρα, και μου είπαν ότι θα με ενημερώσουν σύντομα, στις 8/6 δεν είχα κάποια ενημέρωση και ξανακάλεσα, ο κάθε υπάλληλος καταλάβαινε και για άλλη προσφορά, καθώς υπήρχε μη επαρκής ενημ!
έρωση από την vodafone, δεν είχα καμιά απάντηση όμως, μέχρι που τους ξανακάλεσα και τους είπα ότι θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ αν δεν ενδιαφερθείτε για το πρόβλημά μου, καθώς τα 7¤ χρόνου ομιλίας + 12% τέλος καρτοκινητής είναι αρκετά για ένα φοιτητή για να τα χάσει με λάθος της εταιρείας!
Με κάλεσε κάποια ευγενική κυρία η οποία είπε ότι ναι ναι, ίσως έχετε δίκιο και σε 3 εργάσιμες ημέρες θα έχετε απάντηση, το μέγιστο 5, συνολικά όμως έχουν περάσει περίπου 3 εβδομάδες χωρίς να έχει λυθεί το πρόβλημα.
Έχει ξανασυμβεί παρόμοιο πρόβλημα πάλι με την συγκεκριμένη εταιρεία (με άλλον αριθμό) και με φόβο για καταγγελία στην ΕΕΤΤ μόνο λύθηκε το πρόβλημα!
Επίσης είναι απαράδεκτο για μια εταιρεία διεθνούς κύρους όπως αυτήν να συμπεριφέρεται έτσι στους πελάτες."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook