"Να ενημερωσω τον κυριο και καθε κυριο που του συμβαινει κατι τετοιο πως καμια εταιρια κινητης απο τις 4 δεν καλει κανενα πελατη για να τον ενημερωσει. Υπαρχουν διαφορα call center που απλα ανηγουν εναν καταλογο τηλεφωνικο και παιρνουν τηλεφωνα μεταφεροντας γραμμες απο την μια εταιρια στην αλλη. Πχ εαν εχεις την Α εταιρια το βλεπουν και σου κανουν προταση...
να πας στην Β παιρνοντας απλα την αμοιβη της καθε εταιριας. Δεν καλουν απο καποια συγκεκριμενη εταιρια. Εν μερη ειχε δικιο ο κυριος που ειπε πως μπορουσς να το εχεις αθορυβο η κλειστο. Αυτος π! ου να το κσερει να το μυρισει? Επισης απο το 2007 υπαρχει οδηγια της ευρωπαικης ενωσης για δημιουργια ενιαιου τηλεφωνικου καταλογου κινητης και σταθερης τηλεφωνιας. Οι πελατες που δεν επιθυμουν να εμφανιζεται το ονομα τους μπορουν με την ταυτοτητα τους να ζητησουν να μην εμφανιζονται. Το θεμα ειναι το ποσο θελει ο πελατης να προστατεψει τα στοιχεια του. Εαν ο πελατης ο ιδιος δεν ενδιαφερεται τοτε η εταιρια γιατι ν α ενδιαφερθει? Εκτος απο αυτο ο οποιοσδηποτε σε καλει εχει να σου προτεινει σιγουρα κατι καλυτερο. Γιατι δεν δεχομαστε κατι τετοιο?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook