Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για τη wind"


"Εδω και 6 μηνες ειμαι συνδρομητης της WIND και συγκεκριμενα στο προγραμμα των 39ε με 250 λεπτα δωρεαν χρονο ομιλιας,με μηνιαιο λογαριασμο περιπου 50ε.Ελαβα μηνυμα χτες(15/06)να επικοινωνησω με το 2105100100 προς αποφυγη φραγης της συνδεσης μου.Επικοινωνησα λοιπον...



μαζι τους και με ενημερωσαν προς εκπληξη μου οτι ο λογαριασμος μου που θα εκδοθει στης 19/06 ανερχεται μεχρι τωρα στα 450ε και οτι αν δεν καταβαλω 200ε μεχρι αυριο 17/06 θα φραξουν την συνδεση μου.Ρωτησα περι τινος προκειται ακριβως λαμβανοντας την απαντηση οτι δεν μπορουν να με ενημερωσουν για τι πραγμα ακριβως χρεωθηκα τα 450ε και να περιμενω τον αναλυτικο λογαριασμο που ερχεται καθε μηνα περιπου στης 25.Ακολουθως πηγα σε καταστημα της WIND για να μπορεσω να ενημερωθω καλυτερα.Ο υπαλληλος ηταν προθυμος να εξυπηρετησει και κοιταξε στο PC του τον λογαριασμο μου λεγοντας μου οτι η οφειλη μου ειναι 53ε.Αφου τον ενημερωσα περι της επικοινωνιας μου με το 2105100100 με ειπε να περιμενω. Καλεσε ο ιδιος τα κεντρικα και τον ενημερωσαν οτι η οφειλη μου ειναι 53ε+450ε.Οτ! αν ρωτησα γιατι 53ε+450ε αφου ο καινουργιος λογαριασμος καθε μηνα εκδιδεται στης 19 καθε μηνα και εγω τον λαμβανω περιπου καθε 25 η απαντηση που ελαβα ηταν οτι λογω υπερχρεωσης πρεπει να καταβαλω 253ε μεχρι αυριο 17/06.Ζητησα αμεσα αναλυτικο λογαριασμο εστω με email στο καταστημα της WIND για να λαβω και παλι την απαντηση οτι αυτο δεν μπορει να γινει και πως αν εχουν κανει οι ιδιοι λαθος να μην ανησυχω γιατι σε περιπτωση που ειναι αδικη η χρεωση θα μου πιστωθουν στους επομενους λογαριασμους μου(τα λεφτα μου πισω δεν εχει δηλαδη).Σημερα και ενω επεστρεφα! απο Χαλκιδικη χρεαστηκε να τηλεφωνησω σε εναν συνεργατη μου για ενα επειγον επαγγελματικο ζητημα διαπιστωνοντας μετα λυπης μου οτι ειχαν ηδη φραξει την συνδεση μου 16/06 και οχι 17/06 οπως μου ειχαν πει.Καλεσα αμεσως το τμημα εξυπηρετησης πελατων της WIND(1260 πατωντας το 8) 3 φορεςκαι για συνολικη διαρκεια 40 λεπτων απολαμβανοντας τον ηχο αναμονης.Ευχαριστω την WIND."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε μου, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους στείλεις ένα FAX στο οποίο να τους λες:

Κύριοι, ή διορθώνετε άμεσα το σφάλμα σας και μου δίνετε γραπτή απάντηση ότι το διορθώσατε εντός 7 ημερών ή θα τα πούμε με τον ΕΕΤΤ.

*Μην ξεχάσεις να τους ενημερώσεις ότι τυχόν απώλεια εσόδων που οφείλεται στο σφάλμα τους θα διεκικηθεί.

Κι εμένα έτσι πήγαν να μου την φέρουν και με τρέχανε για 4 μήνες...μέχρι που τους τύλιξα σε μια κόλα χαρτί. Μετά το πρόβλημα λύθηκε σε 1 μέρα ή για να ακριβολογώ σε 30 λεπτά."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook