Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Ως πότε θα δουλεύω 14 ώρες;"


"Γεια σου τροκτικό μου, Τόσο καιρό μου κάνεις παρέα και αυτό είναι ένα μεγάλο δώρο, μεγαλύτερο από όλα τα υλικά, πίστεψέ με.
Είμαι και εγώ ένας νέος των 700 ευρώ.
Κάθε μέρα παλεύω να τα βγάλω πέρα δουλεύοντας από εδώ και από εκεί, πολλές φορές κάνοντας δύο δουλειές και να με πλιρωνουνε μόνο από την μία. Η ...
καθημερηνή μου ζωή δύσκολη. Ελευθερος χρονος ελάχιστος και τον έχω για το ιντερνετ που είναι φτηνή διασκέδαση. Καφές με φίλους μονο ένα Σάββατο και αν!
Ζω σε μια χώρα που καταβροχθίζει τα παιδιά της. Τόσοι φίλοι μου , πιο μορφομένοι από μένα είναι στην ίδια κατάσταση. Η διασκέδαση μας και η ποιότητα ζωής τραγική.

Ως πότε θα δουλεύω 14 ώρες και μετά θα ψαχνω δικαιολογία γιατί αργώ τα νοίκια? Ως πότε θα ζω σε μία τρόγλη εγώ και όλοι της γενιάς μου??? Οικογένεια δε θα κάνω ποτέ το ξέρω. Δε θέλω να γίνω πλούσιος! Απλά να ζω σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!

Από εσένα βλέπω συνέχεια το ξεπούλημα της πατρίδας μου και μαθαίνω για όλα τα σκάνδαλα και αυτούς που τρώνε τα λεφτά του κοσμάκη για να πεινάμε εμείς. Μας κλέβουνε τα ονειρα τροκτικό μου!!! Με ακούς???

Θέλω να φωνάξω εγώ μαζί με όλους εμάς της γενιάς μας που σκοτώνουν τα όνειρα της και κλέβουν την πατρίδα της! Θα κάνουμε κάτι γι αυτό??? Ως πότε????

Ώρες ώρες μου έρχεται να παω έξω από την βουλή και να φωνάξω… ΓΙΑΤΙ!!!

απελπισία....
"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook