Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Είμαι αυτός που στα 18 με πανελλήνιες διάλεξα και μπήκα σε μια από τις στρατιωτικές σχολές"


"Είμαι αυτός που τελείωσα τις σπουδές μου στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα.
Είμαι αυτός που βγαίνοντας από τη σχολή πήρα πρώτο μισθό 800 μεικτά.
Είμαι αυτός που ανέλαβα να προσέχω στρατιώτες παιδία στην ίδια...



ηλικία με μένα και μεγαλύτερους και όπως μου τους χρέωσαν έτσι τους παρέδωσα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Είμαι αυτός που στα 22 έριχνα με πυροβόλο έκανα πτώση με αλεξίπτωτο ,έκανα κατάδυση, οδηγούσα άρμα ελικόπτερο φρεγάτα τζετ και πάλι ήμουν υπεύθυνος και για άλλους εκτός από εμένα.
Είμαι αυτός που κάθε 2-3-4-5-6 χρόνια όπου γης και πατρίς.
Είμαι αυτός που ΠΟΤΕ δε ζήτησε αύξηση.
Είμαι αυτός που ποτέ δεν σταμάτησε να δουλεύει.
Είμαι αυτός που όταν βγει σε πρόωρη σύνταξη μπας και προλάβω να ζήσω μερικά φυσιολογικά χρόνια πριν πεθάνω από καρκίνο καρδιά και ότι έχει δημιουργηθεί μετά από χρόνια επαφής με τοξικά υλικά ,με κατηγορείς.
Είμαι αυτός που ήμουνα μόνος μου σε μια βραχονησίδα με μόνη ασπίδα την πατρίδα και πάλι με έβριζες.
Είμαι αυτός που όταν έκανες πίσω γιατί δεν είχες το θάρρος πάλι εμένα έβριζες και πάλι σε εμένα έριξες το φταιξιμο,γιατι εγώ δεν μπορούσα να μιλήσω καθώς δεν ήμουν πολιτικός.
Είμαι αυτός που τραβάει 8g και διαλύει μέση και αυχενα,που πέφτει από τα 1200 ποδιά και μετά από 800 άλματα δεν έχει γόνατα, που ανεβαίνει στα 12.000 ποδιά για να επισκευάσει το πεπαλαιωμένο ελικόπτερο που του έχουν πει να πετάει ,που έχει χάσει την ακοή του μετά από 500 βολές στο αρμα,που καταδύεται σε ένα κομμάτι σιδερό στα 800 πόδια, που ταξιδευει με φουρτουνα σε ολο το Αιγαιο.
Είμαι αυτός που δεν παίρνει υπερωρίες.
Είμαι αυτός που κατηγορείς για μισθοφόρο επειδή ζητάω να ΜΗΝ μου κόψουν από το μισθό και με κοροϊδεύεις ότι κάνω λειτούργημα αλλά με αντιμετωπίζεις σαν δημόσιο υπάλληλο για την ασφάλιση μου.
Είμαι αυτός που πλήρωνε τόσα χρόνια εισφορές για να του πουν ότι το ταμείο του δεν έχει λεφτά.
Είμαι αυτός που δεν έχει ωράριο.
Είμαι αυτός που βρίζεις και λες καραβάνα, που μου χρεώνεις ακόμα τη χούντα μετά από 43 χρόνια, που δεν με θες αλλά θα είμαι εκεί όταν με χρειαστείς. Σε αεροδιακομιδη ,φωτιά ,θεομηνία η πόλεμο.
Είμαι αυτός που μου ζητάς να κάτσω 40 χρόνια σε μια δουλεία που δεν υπάρχει όμοια της.
Είμαι αυτός που πάντα έκοβες και δεν με ρώταγες.
Είμαι αυτός που έχω σκοτωθεί εν ώρα υπηρεσίας κυνηγώντας τον "φίλο" προσπαθώντας να εφαρμόσω αυτά που εσύ έχεις διατάξει αλλά δεν εφαρμόζεις.
Είμαι αυτός που εδώ και χρόνια κοσμείς με επίθετα όπως "καραβάνας" "βολεψακιας" "κηφήνας" και εγώ δεν σου απαντώ.
Είμαι αυτός που όταν κάνει λάθος δεν διορθώνεται αλλά σκοτώνεται κόσμος άρα δεν έχω περιθώρια για λάθη.
Είμαι αυτός που στην πλάτη του ξοδεύονται δις για εξοπλισμούς αλλά εγώ δουλεύω σε άθλιες συνθήκες και με απαρχαιωμένο εξοπλισμό.
Είμαι αυτός που πασχίζει τα παιδία του και η γυναίκα του να έχουν φυσιολογική ζωή με κάθε τρεις και λίγο μετακινήσεων.
Είμαι αυτός που φοράει τη σημαία του με περηφάνια στο μπράτσο και τη σηκώνει σε μέρη μακρινά για να μπορείς εσύ να πας για μπάνιο και διακοπές ,και εσύ της βάζεις φωτιά και την πατάς.
Είμαι αυτός που εσύ πληρώνεις και γι'αυτο σου δίνω τα καλύτερα μου χρόνια και τη ζωή μου ακόμα.
Είμαι μανά, πατέρας, γιος, κόρη, αδερφός, αδερφή σου.
Αυτός είμαι.
ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Ότι και αν λες εσύ.....
Για αυτούς που χάθηκαν και αυτούς που φυλάνε τις Θερμοπύλες."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"1) μόνος σου διάλεξες να σπουδάσεις το στρατιωτικό επάγγελμα. Κανένας δεν σε πίεσε, καμία μοίρα δεν σε έριξε εκεί. Οι λόγοι; Δικοί σου και καλά έκανες.
2) είσαι αυτός που για τις δικές σου δουλειές τρέχεις όλα τα φανταρια, το παίζεις μάγκας στις γκομενες, τους βριζεις κιόλας. Ξεχνάς καθε Πάσχα που φέρνεις την οικογένεια σου να τρώει τσάμπα ενώ τους έχεις στο ήλιο να ψήνουν; Ή ότι τους φέρεσαι σαν δούλους; Και άσε τα ρουθουνια. Δεν είμαστε Ρωσία εδώ για να σας λέμε και ευχαριστώ.
3) δεν είσαι ο μόνος με μεταθέσεις. Ανήκω στο δικαστικό κλάδο και εγώ είμαι από δω και από κει, όπως και οι δάσκαλοι και τόσοι άλλοι.
4) την Χούντα σου την επιρριπτουν οι παλαιότεροι και οι κολλημένοι. Δεν νομίζω κανένας 30αρης να σε κατηγόρησε ποτέ γί αυτόν τον λόγο.
5) τρέμω στην ιδέα του πολέμου, όταν θα κληθούμε όλοι εμείς να βγάλουμε τα κάστανα από τη φωτιά όταν εσείς οι αξιωματούχοι, με το πρόσχημα της γνώσης θα καθεστε στα γραφεία και εμείς θα παθαίνουμε. Εσείς πληρωνεστε για να μας προστατεύετε. Είστε σώμα ασφαλείας και έτσι η δουλειά σας έχει νόημα όταν παραστεί ανάγκη. Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι μας κανείς χάρη όταν σε ζητούμε ας πούμε σε σεισμό; Αφού γί αυτό πληρωνεσαι.
Όλοι έχουμε τα εύκολα και δύσκολα. Όλοι γκρινιάζουμε και δηλώνουμε κουρασμένοι. Ας μην είμαστε όμως κοντπφθαλμοι.
Μην με παρεξηγήσεις, σου μιλάω ως πρώην φαντάρος που πραγματικά αγάπησα εκείνη την περίοδο όσο και τη φοιτητική μου ζωή. Αλλά μη μου το παίζεις θιγμένος, περισσότερο τουλάχιστον απ´ ότι οι υπόλοιποι."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"AN ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΕΣ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΘΑ
ΕΝΟΙΩΣΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΣΩΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ
ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΛΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΕΣΑΝ
ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΔΕ ΠΟΛΥ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ. ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ 36 ΧΡΟΝΙΑ
ΟΣΟΙ ΣΕ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΛΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΜΕΡΕΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ
ΜΙΛΑΝΕ. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ
ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ Ή ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΙ. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΦ΄ΈΝΟΣ
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦ' ΕΤΕΡΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΙ
ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ.
ΕΣΥ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΘΑ
ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΤΩΣΕΙΣ - ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΟΝΑΤΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΥΛΙΟ - Ο ΣΒΕΡΚΟΣ ΜΟΥ
ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΖΟΥΜΙΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ.ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ
ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ - ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΥ- ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ
ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ ΑΜΑΧΗΤΙ - ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η
ΚΑΘΕ ΣΤΑΗ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΤΑΥΡΟ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΕ
ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ."

ANΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Για τον κυριο δικαστικο που σχολιαζει:
1.Και εκεινος επελεξε να ακολουθησει αυτον τον κλαδο.
2.Και εκεινος παιρνει μεταθεσεις καθε 15 χρονια αλλα οχι καθε 2-3.
3.Και εκεινος οπως και οι περισσοτεροι "λαδωνεται" για να "κυλισουν τα γραναζια". Εχοντας συνεισφερει στην διαλυση της χωρας! Κλεφτες , δολοφονοι , καταχραστες, ναρκωμανεις και ολα τα αποβρασματα εξω!
4.Και εκεινος σηκωσε μπαιρακι οπως και ολοι οι αλλοι οταν του ζητησαν, τι; ΝΑ ΑΠΟΓΡΑΦΕΙ με τους υπολοιπους δημοσιους υπαλληλους!
6. Και εχει το θρασος να εμφανιζετε εδω και να κακολογει τον μονο κλαδο που δεν μπορει να υπερασπιστει τα διακαιωματα του; ουτε καν να διαδηλωσει ή να απεργησει; Αυτον που οταν γινει "κακο " θα τον προστατεψει;
Λιγο ηθικη δεν βλαπτει επιτελους! Ειναι και δικαστικος.Να, για κατι τετοιους "κυριους" ειμαστε η χωρα της ασυδοσιας!"

AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"ανήκωσε ειδική κατηγορία. Επέλεξα να συνεχίσω σπουδές και δουλειά στη Γερμανία -ήδη από το 2003. Δεν έχει σημασία πώς. Αν θεωρούμαι λαμόγιο ή όχι. ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ.. ΕΜΕΙΣ οχι ΕΓΩ. Ο καθένας απο το δικό του μετερίζι.ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ του άλλου. Ο Δικαστικός ειναι άξιος ποθ έγινε Δικαστικός .. δεν είανι τυχαίος.Εχει πολλές σηρείνες να αωτιμετωπίσει. Ο Στρατιωτικός είναι ικανός είναι μαχητής εκπαιδεύεται γι'αυτό. Δεν αντέχουν ολοι σε τέτοιες καθημερίνες δοκιμασίες. Οι πόλεμοι κερδίθηκαν επειδή στο πεδίο τ! ης Τιμής ο ένας στήριυε τον άλλο.. κι ΟΛΟΙ μαζι προχωρούσαν.. ΟΛΟΙ μαζι.
Αν έμαθα κάτι στη Γερμανία είναι πως ο οδοκαθαριστής, ο πολιτκός, ο γιατρός είανι ΙΣΟΙ (οχι ΙΔΙΟΙ..αλλα ΙΣΟΙ!) και ο καθένας προσπαθεί να κάνει τη δουλεία του οσο το δυνατόν καλύτερα. Χωρίς να υποτιμά τον διπλανό του. ΟΛΟΙ έχουμε υποχρεώσεις κι όλοι δικαιώματα. ΟΛΟΙ μαζί. Στιρίζουμε ο ένας τον άλλο. δεν τον θάβουμε. ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ για το κατάντημα της Χωρας. Ας γλινουμε απλως καλύεροι.. και η κακόβουλη κριτική θα παπψει μόνη της."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Κύριε δικαστικέ, είσαι αυτός που άφησες ελεύθερο τον αλήτη που έσπασε το τζάμι της συναδέρφου μου και την έκλεψε διότι δεν βρέθηκε επάνω του το λαπ τοπ. Είσαι αυτός που έκανε τους "μπάτσους" που τον συλάβαν να μην πιστεύουν στα αυτιά τους όταν σε άκουγαν να ρωτάς αν τον είδαν να κλέβει. Το ότι βρήκαν επάνω του τον φορτιστή μόνο του λαπ τοπ δεν σημαίνει τίποτα είπες. Κύριε δικαστά, είσαι αυτός που προσκυνά τα μεγάλα πορτοφόλια. Κύριε δικαστά είσαι αυτός που αφήνεις έξω τον έμπορο ναρκωτικών και στέλνεις τις μικρές μαρίδεσ στη φυλακή. ΚÏ! �ριε δικαστά είσαι αυτός που με την εξουσία που σου δίνει η νομοθεσία που εσύ έφτιαξες κανεις ότι θέλεις. Είσαι αυτός που ήρθε στη δουλειά μου και όταν σου είπα ότι αυτό που ζητάς δεν γίνεται μου έβγαλες ταυτότητα και ζήτησες τα στοιχεία μου. Αλλά όχι! Εγώ δεν προσκυνώ. Και όταν σου είπα οτι δεν σε αναγνωρίζω και πήγαινε να φέρεις αστυνομία αλλά να ξέρεις ότι όπως γράφει και στην είσοδο έχει καταγραφεί κάθε σου κίνηση και κάθε σου λέξη λάκισες. Σταμάτα λοιπόν να τα βάζεις με τον στρατό. Οι πυροβολημένοι είναι λίγοι."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Ρε πόσο ξεφτυλισμένοι είστε όταν γράφετε σε έναν νέο άνθρωπο με προβληματισμούς όπως ο Στρατιωτικός αυτός, εσύ το διάλεξες.Δηλαδή ρε καθάρματα που απαντάτε εκ του ασφαλούς έτσι στους ένστολους, σε όλους εκείνους που κατεβαίνουν στις διαδηλώσεις γιατί δεν λέτε το ίδιο, εκείνοι δεν διάλεξαν να γίνουν υπάλληλοι κάποιου αφεντικού?Και επειδή επέλεξαν να γίνουν εργαζόμενοι πάει να πεί οτι δεν πρέπει να διαδηλώνουν,Τι κοντόφθαλμοι νεοέλληνες είστε, άκου ε! κεί "εσύ το διάλεξες" έπρεπε να το9ν τιμάς για την επιλογή του κάθαρμα νεοέλληνα που κάθεσαι στον καναπέ και σου πιάνουν τον κ...ο οι πολιτικοί και φυλάς κατουρημένες ποδιές, αντε να να φιλήσεις την ποδιά του αφεντικού σου τώρα βολεψάκια."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook