Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Αυτή είναι η Ελλάδα του 2010"


"είμαι φοιτητης στο ΤΕΙ Σερρων και πασχω απο ενα χρόνιο νοσημα απο το οποίο δικαιούμαι 67% αναπηρία και κανείς δεν μου φέρνει αντίρηση επί του παρόντος.
Πριν ένα μήνα περίπου και ενώ βρισκόμουν ακόμα στις Σέρρες για τις υποχρεώσεις μου με την εξεταστική πήγα στην υγειονομική επιτροπή σερρών για "ανανέωση της χρόνιας αναπηρίας μου" και εκέι μία πολύ ευγενική κυρία μου είπε πως πρέπει να αναφερθώ στην υγειονομική επιτροπή Αγρινίου αφού...

εκεί είμαι δημότης και μόνιμος κάτοικος.Έτσι και έκανα.Πέρασα από υγειονομική επιτροπή στο Αγρίνιο και εγκρίθηκα.

Έτσι κι εγώ πήρα το χαρτί που μου έδωσαν και πήγα στην Πρόνοια Αγρινίου για να ανανεωθεί και το επίδομα που φυσικά δικαιούμαι.Εκεί βρέθηκα αντιμέτωπος με μία αγενέστατη κυρία που δεν ξέρω για ποιον λόγο,αλλά λέει ότι θα απορρίψει την αίτησή μου,με το έτσι θέλω,προφασιζόμενη ότι αφού σπουδάζω Σέρρες,θεωρούμαι και μόνιμος κάτοικος Σερρών.Αδιανόητο!!

Εγώ αύριο θα πάω της εν λόγω κυρίας έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν πως είμαι δημότης,μόνιμος κάτοικος και φορολογούμαι στο Αγρίνιο και θα απευθυνθώ και σε ανώτερούς της.
Αν δεν βρω το δίκιο μου θα επανέλθω αύριο με συγκεκριμενα ονόματα υπαλλήλων...

ΥΓ:Και αναρωτιέμαι...είναι δυνατόν να τρέχουν κόσμο με χρόνια νοσήματα κάθε 2 χρόνια για ανανέωση εγγράφων?Και εντάξει εγώ ας τρέχω που μπορώ..Άλλα παιδια,ανάπηρα,και με πολλές σπάνιες και χρόνιες ασθένειες(δεν είναι λίγα),τα οποία δυσκολεύονται για οποιαδήποτε πράξη στην καθημερινότητά τους,είναι δυνατόν να τους τρέχουν σαν σκυλιά ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΡΙΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ?
Αυτή είναι η Ελλάδα του 2010
Χαρείτε την..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook