Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Μου έκοβαν το ρεύμα για 30 ευρώ σε σύνολο 500!"


"Η αγανάκτηση τείνει ολοένα να γίνει οργή. Οι αυξημένες πιέσεις της καθημερινότητας μας, δεν αντέχονται. Μένω στο Ηράκλειο Κρήτης, είμαι μητέρα 2 παιδιών με έξοδα σπουδών σε άλλη πόλη, χάρις στην δωρεάν παιδεία μας. Διατηρώ ένα μικρό μαγαζάκι για να τα βγάλω πέρα, ψιλικατζίδικο γειτονιάς. Μου ήλθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ 4μηνία πάνω από 500 ευρώ. Δεν μπόρεσα να συγκεντρώσω όλο το ποσόν. Μου έλλειπαν 35 ευρώ! Πήγα στα κεντρικά της ΔΕΗ και τους είπα να πληρώσω με αυτά που έχω και τα ...
υπόλοιπα 35 ευρώ ή αύριο, ή στον επόμενο λογαριασμό, αρκεί να μην μου κόψουν το ρεύμα, γιατί είχα παγωτά στο ψυγείο.
Ο εκτελών καθήκοντα υπευθύνου ονόματι κ. Απ@@@, ήταν ανένδοτος. Ή όλα ή το κόβουμε και δεν με νοιάζει είπε αν λιώσουν τα παγωτά. Του τα είπα χονδρά και έφυγα. Γιατί τελικά εμείς δουλεύουμε για να εισπράττουμε για το κράτος φόρους να πληρώνουμε τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, το ΟΑΑΕ και να μας δέρνουν κι από πάνω!
Αναγκάσθηκα να κλείσω το μαγαζί και να επιστρέψω αφού συγκέντρωσα όλα τα δίλεπτα και τα πεντάλεπτα από το ταμείο μου και κάποιες κάρτες που πούλησα και ξαναπήγα και εξόφλησα. Αναρωτιέμαι όμως τι αναλγησία είναι αυτή που υπάρχει στο Δημόσιο. Αναρωτιέμαι αν ισχύουν όλα όσα διακηρύσσει αυτή η Κυβέρνηση (καλά για την προηγούμενη δεν λέω…), ποια είναι η φροντίδα για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Δεν πρόκειται ποτέ ψηφίσουμε κόμματα εξουσίας. Ούτε ΠΑΣΟΚ, ούτε ΝΔ. Ούτε καν στις δημοτικές και περιφερειαρικές εκλογές. Δεν αξίζουν μίÎ! ± δραχμή, όλοι τους οικονομάνε και μεις σερνόμαστε στη βιοπάλη, χωρίς αντίκρισμα. Να βγαίνουν, αλλά χωρίς τη δική μας ψήφο."

Μια πολύ αγανακτισμένη Ελληνίδα






Share on Facebook