"Εχθές 20/07/2010 επισκέφτηκα το κατάστημα ACCESORIES στο Κορυδαλλό στη Ταξιαρχών, , με σκοπό να αγοράσω ένα ψάθινο καπέλο για τις διακοπές μου. Αφου το επέλεξα ρώτησα τη τιμή διότι δεν αναγραφόταν στο καρτελάκι η τιμή έκπτωσης. Η πωλήτρια λοιπόν με ενημέρωσε ότι κόστιζε €29,90 και δεν είχε έκτπωση διότι όπως μου είπε δεν υποχρεούνται να κάνουν εκπτώσεις σε όλα τους τα προϊόντα. Της είπα ότι δεν είναι Νέας Παραλαβής διότι το είχα δεί και πριν τις ...
Εκπτώσεις. Και μου απάντησε ότι είναι πολιτική της εταιρείας να μην πραγματοποιούν έκτπωση σε όλα τους τα είδη.
Απορώ πραγματικά με καταστηματάρχες που αργότερα θα παραπονιούνται ότι λόγω της Οικονομικής Κρίσης έκλεισαν τα καταστηματά τους . ...και θα περιμένουν απο εμάς να τους λυπηθούμε κιόλας.
''ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ''... Θα στηρίξουμε μόνο όσους προσπαθούν πραγματικά και όχι όσους μας Κοροϊδεύουν και μας εκμεταλεύονται .... ''ΚΥΡΙΟΙ'' εάν κλείσετε θα είναι γιατί εσείς το επιλέξατε....
Εγώ καπέλο χθές αγόρασα , αλλά απο κατάστημα που είχε εκπτώσεις σε όλα του τα είδη και απο εδώ και στο εξής θα φροντίζω να στηρίζω μόνο μικρά μαγαζιά και σε καμία περίπτωση αλυσίδες."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
----------------------------------------------------------------------------------
"Διάβασα την καταγγελία για το κατάστημα "accessories" στον Κορυδαλλό και είμαι αρκετά εκνευρισμένη. Κατ'αρχήν πρόκειται για το κατάστημα "Accessorize" που η κυρια δεν μπήκε καν στον κόπο να γράψει σωστά. Δεύτερον, βάση του νόμου 3377/2005 το καθεστώς των εκπτώσεων είναι προαιρετικό και επιτρέπει στον επιχειρηματία να το εφαρμόσει σε επιλεγμένα προιόντα. Όσον αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα, από όσο ξέρω και εγώ σαν καταναλώτρια τόσα χρόνια, ξεκινάει πάντα με κάποια προιόντα σε έκπτωση (όλα με 50%) αλλά κάποια προιόντα που υπήρχαν και πριν, δε β! γαίνουν καθόλου σε έκπτωση. Τα εκπτωτικά προιόντα έιναι ομαδοποιημένα σε συγκεκριμένα σημεία του καταστηματος και με εμφανή σήμανση και αναγραφόμενες τις εκπτωτικές τιμές. Εαν η κυρία που έκανε την καταγγελία δεν γνωρίζει τους νόμους, αν η κυρία δεν μπορει να κατανοήσει την πολιτική ενός καταστήματος που κάθε άλλο παρά παράλογη είναι, αν η κυρία δεν είχε κάτι καλύτερο να κάνει μεσημεριάτικα από το να γράφει αβάσιμες καταγγελίες σε blog ευρείας ανάγνωσης και να δυσφημεί και να προσβάλει μία εταιρία και όλους εμάς τους υπόλοιπους κατανα! λωτές που δεν δυσκολευτήκαμε καθό! λου Î �α καταλάβουμε και να κατανοήσουμε αυτή την πολιτική, αν η κυρία "ονειρεύτηκε" το συγκεκριμένο καπελάκι στη μισή τιμή και σταμάτησε η ζωή της που δεν μπόρεσε να το αποκτήσει, εσείς τουλάχιστον σαν σοβαρό blog θα έπρεπε να κάνετε την έρευνα σας πριν να αφήνετε κάθε αναγνώστρια να αναρτεί “καταγγελίες” στο καθ'όλα τόσο φημισμένο blog σας. Γιατί αν η επιχείρηση αυτή αύριο μεθαύριο κλείσει επειδή κάποιες χιλιάδες άνθρωποι είδαν μία καταγγελία και τη μετέφεραν σε κάποιες ακόμη χιλιάδες ανθρώπους που δεν την είδαν και δεν προτίμησαν το συγ! κεκριμένο μαγαζί, που ήταν καθ'όλα νόμιμο, τότε κανείς δε θα μπορεί να κάνει καταγγελία στην κυρία, γιατί η κυρία κατήγγειλε ανώνυμα ένα επώνυμο μαγαζί. Και ακόμη θα αναρωτιέται η κυρία “Απορώ πραγματικά με καταστηματάρχες που αργότερα θα παραπονιούνται ότι λόγω της Οικονομικής Κρίσης έκλεισαν τα καταστηματά τους . ...και θα περιμένουν απο εμάς να τους λυπηθούμε κιόλας.” Νομίζω πως κανείς δεν ανάγκασε την κυρία να αγοράσει το καπέλο. Λυπάμαι που φιλοξενείτε μία τέτοια καταγγελία στις σελίδες σας."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook