Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για ACS"


"Τη δευτέρα 19 ιουλίου περιμένω ενα δεμα και οπως εχω συννενοηθεί θα παραδοθεί 10-1μ.μ.ο διανομέας δεν ερχεται.την τριτη 20 ιουλίου δεχομαι πρώτο τηλεφώνημα επιβεβαίωση διεύθυνσης γιατί...



μέχρι τις 3μ.μ. δεν ειχε ερθει, κανεις! στις 3μ.μ. δεχομαι δεύτερο τηλεφώνημα από μια υπάλληλο στο κατάστημα της Καλλιρρόης οτι χτες ο διανομέας δε σας βρήκε και στο κουτί επανω γράφει "αγνωστος". επιβεβαίωση (δευτερη φορά) όνομα και διεύθυνση και η μονη λύση είναι να περάσω εγω από το κατάστημα του Παγκρατίου να το παραλάβω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! δηλαδή να κάνω εγω τον διανομέα, τη στιγμή που εχει πληρωθεί η εταιρεία να μου το φέρει στηÎ! ½ πόρτα
τελος πάντων λεω οτι μπορώ να περάσω στις 8.30 το πρωί και αν θα είναι εκεί το δέμα. ναι, θα είανι εκεί. θα το στειλω εγω, είπε η υπάλληλος.

πήγα λοιπον σημερα 21 ιουλίου 8.30 το πρώι και φυσικά το δέμα δεν ήταν εκει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και η υπάλληλος του παγκρατίου μου ειπε μετα τις 10π.μ.

ετσι με αναγκάσανε νά πάω να πάρω και το e-pass της Αττικης οδού, γιατι ταχα δε με βρίσκανε και καπως ετσι χάσανε φορμες εξετάσεων από την Αγγλία!!!!!

και πειτε μου τώρα, τι να κάνω;

μη συνεργαζεστε με ACS!!!!!!!!


και μη βγει καμια υπάλληλος να υποστηρίξει την εταιρεία.... δε θα τη πιστεψω!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook