"Απιστευτα πραγματα με την εξυπηρετηση πελατων της Aegean Airlines. Τους πηρα τηλεφωνο πριν απο λιγο, απανταει μια κοπελα. Της εξηγω οτι παιρνω για το προγραμμα miles and bonus(μιας και...
ειμαι μελος), ωραια μου λεει συνεχιστε... Αναλυω τον προβληματισμο μου, και μου απανταει οτι δεν μπορουν να μου απαντησουν αυτοι και οτι εαν θελω μπορουν να με συνδεσουν με το αναλογο τμημα(ενω δεν υπαρχει αρχικη επιλογη για το συγκεκριμενο προγραμμα στο αρχικο μενου επιλογων). Με συνδεει, και οχι μονο με ειχαν πανω απο μιση ωρα στην αναμονη, στο τελος μου εκλεισαν και την γραμμη. Η star alliance τα ξερει αυτα? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------
"Ας μη λεμε ανακρίβειες.
Φυσικά και υπάρχει επιλογή στο τηλεφωνικό μενού. Επιλέγεις το 2 που είναι κρατήσεις με miles (award εισιτήρια για frequent travelers η με bonus από τις κάρτες της alpha.
Αν είχες την υπομονή να ακούσεις τις επιλογές θα είχες ήδη τελειώσει τώρα και δικαίως σε προώθησαν στο ειδικό τμήμα αφού οι συγκεκριμένες κρατήσεις έχουν ιδιαίτερη διαδικασία τόσο τεχνικά όσο και οικονομικά."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Φίλε, αν θες να μας πείσεις ότι σε αδίκησε αυτή η -απίστευτη για τα ελληνικά δεδομένα- εταιρία μίλα με γεγονότα. Πες μας ποιος ήταν ο -προφαώς- ανόητος προβληματισμός που είχες και τους αναγκασες να στο κλείσουν και άσε τις αοριστολογίες. Εχω εξυπηρετηθεί απίστευτα από τη συγκεκριμένη εταιρία και μάλιστα σε περιπτώσεις που δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν. Μη δημιουργούμε εντυπώσεις για εταιρίες που σέβοβται τον καταναλωτή και τις παραξενιές μας σπίτι μας. Μέλος του προγράμματος bonus είσαι (κάτι που δε σημαίνει ότι είσαι και συχνός επιβ! άτης απαραίτητα, αλλά ότι έχεις κάνει εγγραφή) όχι επιτηρητής τους."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Για τον αλλον αναγνωστη, μαλλον δεν καταλαβε καλα τι ειπα. Αλλα αφου θελει να μιλησω συγκεκριμενα θα το κανω. Λοιπον, η αρχικη μου ερωτηση(πριν με συνδεσουν) ηταν τι ακριβως σημαινει το "Σύνολο Μιλίων Αναβάθμισης". Η κοπελα δεν ηξερε, και μου προτεινε να με συδεσει με το σχετικο τμημα. Απο κει και περα δεν το σηκωσε ΚΑΝΕΙΣ. Παντος ταξιδευω αρκετα συχνα τουλαχιστο 8 φορες τον χρονο, και εχω χρησιμοποιησει την συγκεκριμενη εταιρια 9-10 φορες."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook