Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Η Aegean αφήνει έξω τις συντρόφους μας από το Lounge της στο Βενιζέλος"


"Πρόσφατα έγινα Χρυσό μέλος (Gold Member) της Aegean.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ρώτησα αν μπορώ να επισκεφθώ το Lounge της Aegean στο Ελευθ. Βενιζέλος από τη στιγμή που θα συνοδεύομαι από τη σύντροφό μου...



Η απάντηση ήταν ΟΧΙ. Μόνον εγώ. Η σύντροφός μου ΕΞΩ.
Δηλαδή, τους έχω δώσει τα λεφτά μου με τόσες πτήσεις που έχω κάνει, τους τιμώ με το να τους επιλέγω και μου λένε ότι μόνον εγώ μπορώ να μπω? Δηλαδή αν είχα το παιδί μου, θα έπρεπε να το αφήσω απ'έξω κι εγώ να απολαμβάνω το Lounge??
Δηλαδή κε Βασιλάκη, τώρα που γίνατε μέλος της STAR ALLIANCE θα μας π....ξετε κιόλας?? Ίχνος ανθρωπιάς?? Δεν ζητάμε ελεημοσύνη. Αυτά που δικαιούμαστε ζητάμε..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook