Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για ALEX PAK"


"Χθές το απόγευμα κατά την επίσκεψή μου στο κατάστημα Αγρινίου Alex Pak προσκόμισα 3 διαφορετικά εκτυπωμένα φυλλάδια από το Internet,τα οποία περιείχαν προϊόντα του Alex Pak φθηνότερα απαιτώντας να μου δωρίσουν το προϊόν που είχα ανακαλύψει φθηνότερα καθώς και την δωροεπιταγή των 200€ που υπόσχονται σε αυτή την περίπτωση και το διαφημίζουν μάλιστα ...
στην αρχική σελίδα του διαφημιστικού φυλλαδίου τους.Η ταμίας με παρέπεμψε στον υπεύθυνο του καταστήματος ο οποίος όταν του εξήγησα τι ζητάω τα έχασε και αφού σκέφτηκε λίγο μου απάντησε πως θα πρέπει να! του προσκομίσω απόδειξη αγοράς του προϊόντος από άλλο κατάστημα που πουλάει φθηνότερα καθώς και το ίδιο το προιόν.Όταν του απάντησα που το γράφουν αυτό στα ψιλά γράμματα του φυλλαδίου και τι νόημα έχει αυτό να το αγοράσω από αλλού κι έπειτα να πάω να ζητήσω ακριβώς το ίδιο από αυτούς σάστισε και με παρέπεμψε σε έναν ακόμα ανώτερό του ο οποίος μου είπε ότι αμφισβητεί τα στοιχεία που έχω εκτυπώσει και πως ίσως να έχω έρθει σε συνεννόηση εγώ ο ίδιος με τα συγκεκριμένα καταστήματα.Του ζήτησα να επισκεφτεί τους συγκεκριμένους ιστοτόπους όπ! ως θα μπορούσε άλλωστε να κάνει εκ! ατομ μύρια πληθυσμός και να αγοράσει στις τιμές αυτές που διαφημίζουν οι άλλοι, μου απάντησε ότι δεν είναι αυτή η δουλειά του.Έπειτα είπε πως θα πρέπει να του προσκομίσω φυλλάδιο από αυτά που μοιράζουν στους δρόμους σαν και το δικό τους και άρχισε να φωνάζει λέγοντας πως αυτοί είναι οι Έλληνες και πως με τέτοιες τακτικές εκμεταλλεύονται εταιρίες σαν κι αυτή που εργάζεται την στιγμή που τρέχουν προσφορές για το καλό των καταναλωτών και μόνο.Όταν του ανέφερα ότι θα προχωρήσω σε επίσημη καταγγελία στο ΙΝΚΑ μου ζήτησε το τηλέφωνό μου για ψάξει ! το θέμα και να με ενημερώσει.Μία ώρα μετά μου τηλ.και μου είπε ότι δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί το προιόν που ζητούσα έχει εξαντληθεί από τα ράφια την στιγμή που όταν έφυγα από το κατάστημα υπήρχαν τόσα κομμάτια διαθέσιμα.
Κύριοι του Alex Pak μην νομίζετε ότι μας κοροιδεύετε. Αντίθετα μας πεισμώνετε περισσότερο και μας κάνετε πιο δυνατούς."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ








Share on Facebook