Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

"Alpha Bank Steals Money"


Εν Κύπρο Έτος 2010
9/7/2010
Διευθύνων Σύμβουλο, Άλφα Τραπέζης Κύπρου.
Κύριο Κωνσταντίνο Κόκκινο
Αγαπητέ κύριε Είμαι πελάτης σας στο Alpha Express Banking,με λογαριασμό ΑΛΦΑ 100, εκτός και αν μας θεωρείτε ‘μπελάς’...



Είμαι πολύ απογοητευμένος με 2 χρεώσεις της τράπεζας σας.

Είμαι πολύ δυσαρεστημένος που σκέπτομαι ακόμα και το κλείσιμο του λογαριασμού μου μαζί σας.

Δεν είναι δυνατόν να με χρεώνετε 10 ευρώ για να μου στείλετε νέο ΠΙΝ, ποτέ δεν ζήτησα το σύστημα με το ΠΙΝ.

Εσείς μας υποχρεώσατε με την πολιτική σας να χρησιμοποιούμε ΠΙΝ στις συναλλαγές μας, δεν ήταν ποτέ επιλογή δική μας.

Block your PIN immediately if you suspect it has been exposed to others. This can be done by entering 3 sequential times an invalid PIN.

Και αυτό έκανα, πουθενά όμως δεν μου λέει ότι θα μου πάρετε και 10 ευρώ από τον λογαριασμό μου.

Το ίδιο μου ανέφερε και η κυρία ********** από το υποκατάστημα σας στο Παραλίμνι, όπου είχα τηλεφωνήσει για να μου ελευθέρωση το ΠΙΝ μου καθ ότι μου είχε ήδη απομείνει μια μόνο προσπάθεια.

Δεν μπορώ κύριε να το απελευθερώσω, πρέπει να πάτε ‘μου λέει’ σε μιαν ΑΤΜ μηχανή και να αλλάξετε το ΠΙΝ σας εκεί.

Και αυτό έκανα, αλλά είναι κοντά στην λογική πως από τη στιγμή που βάζω λάθος ΠΙΝ θα μου κατακρατηθεί και η κάρτα και δεν θα με αφήσει να το αλλάξω, πράγματι έτσι έγινε.

Παίρνω μετά τηλέφωνο στο υποκατάστημα στο Παραλίμνι για να διαμαρτυρηθώ και μου λένε πως πρέπει να παραγγείλουμε νέο ΠΙΝ.

Και επαναλαμβάνω, χωρίς να μου αναφερθεί ΠΟΤΕ ότι θα με χρεώνατε και 10 ευρώ, όχι πως θα έκανε και καμιά διαφορά δηλαδή, καθ ότι εσείς ορίζετε του κανονισμούς του παιγνιδιού, εμάς τα θύματα δεν μας πέφτει λόγος.

Ο κόσμος αλλάζει και βάζετε συνεχώς νέες ασφαλιστικές δικλίδες όπως λέτε, αλλά είναι αδιανόητο να χρεώνομαι 10 ευρώ για αλλαγή ΠΙΝ και το χειρότερο?

Άλλα 20 ευρώ για το OTP Token Device, άντε εδώ το χωνέψαμε, έχει περάσει καιρός και είναι και κοντά στην λογική πως άμα το χάσω θα πληρώσω να το αντικαταστήσω, αλλά ΟΧΙ και τα 10 ευρώ για το ΠΙΝ? ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

Ζητώ όπως μου επιστραφούν τα 10 ευρώ για το ΠΙΝ και να μελετήσετε το ενδεχόμενο αλλαγής της πολιτικής σας επί του προκειμένου καθ ότι το θεωρώ καθαρή ‘’κλοπή’’."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook