Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

"Παραλίγο ατύχημα?---> Astra airlines"


"Για την πτήση Χίος - Θεσσαλονίκη 11/07/2010 και ώρα 20:50
Η πτήση χωρίς καμία αναγγελία καθυστέρησης από την εταιρία προς το επιβατικό κοινό α)πραγματοποιήθηκε στις 21:30 με κίνδυνο της ζωής των επιβατών δεδομένου... του προβλήματος που είχε το αεροσκάφος στον κλιματισμό. Το πρόβλημα αυτό όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια ήταν γνωστό στην εταιρία πριν απο την απογείωση του αεροσκάφους και σε αυτό το πρόβλημα οφειλόταν η καθυστέρηση πραγματοποίησης της πτήσης.
β) χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρία στην προσγείωσή μας στη Θεσσαλονίκη μάθαμε ότι οι αποσκευές μας δεν υπήρχαν μέσα στο αεροπλάνο! Άτομα της εταιρίας δεν υπήρχαν πουθενά παρά μονο υπάλληλοι του αεροδρομίου που δεν μπορούσαν να μας δώσουν καμία εξήγηση. Σε ερώτηση πότε θα πάρουμε τις αποσκευές δεν είχαμε μια σαφή απάντηση. Όπως καταλαβαίνετε έχουμε υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία και οικονομικά έξοδα και άλλα προβλήματα που ανακύπτουν δεδομένου οτι πολλοί απο τους επιβατες δεν είναι από Θεσσαλονίκη και άλλοι έχουν να ταξιδέψουν σ! ε άλλο προορισμό. Το αισχος είναι η συμπεριφορά της εταιριας που μας φέρθηκε σαν ζώα, όχι απλά δεν μίλησε για κανενός είδους αποζημείωσης αλλά δεν μπήκε στον κόπο να μας ενημερώσει για τιποτα και δεν είχει το θάρρος να εμφανισθεί κανένας εκπρόσωπός της. Ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα στο αεροπλάνο και αναγκάστηκε να πετάξει χωρίς αποσκευές και με αποπνικτική ατμόσφαιρα καμπίνας; Παίζουνε με την αξιοπρέπειά μας ή χειρότερα: με τη ζωή μας;"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------
κ,
Η διοίκηση της Astra Airlines ΑΑΕ σεβόμενη τους αναγνώστες του blog σας αλλά και τους πολυάριθμους επιβάτες που την τίμησαν και τιμούν με την επιλογή τους να ταξιδεύουν μαζί της, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, οφείλει να καταθέσει τα ακόλουθα γεγονότα ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σχετικά με το ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΟ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ δημοσίευμα – καταγγελία ανώνυμου επιβάτη της πτήσης Χίος – Θεσσαλονίκη της 11.07.2010 (ώρα 20:50) της Εταιρίας μας, το οποίο (δημοσίευμα) με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, με τίτλο ‘’Παραλίγο ατύχημα’’:
Οι αρχές της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών επιβάλουν, αφενός μεν ο κάθε παραπονούμενος ή καταγγέλλων να μην ‘’κρύβεται’’ στην ανωνυμία του, αλλά να επιδιώκει τον διάλογο και το τυχόν δίκαιο του μόνο δια των νομίμων φορέων – δημοσίων αρχών, αφετέρου δε οι υπεύθυνοι την ιστοσελίδας σας, οφείλουν πριν να αναρτήσουν οποιοδήποτε ανώνυμο περιεχόμενο, τουλάχιστον να λάβουν την θέση του «καταγγελλόμενου» !!
Το γεγονός ότι διασπείρονται ψευδή γεγονότα που αφορούν την ασφάλεια των πτήσεων μας και των επιβατών – πελατών μας, μας δημιουργεί ερωτηματικά για τα κίνητρα σύνταξης και ανάρτησης του εν λόγω δημοσιεύματος – καταγγελίας στον ιστιότοπο και η εταιρία μας θα ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα της.

1.- Δεν υπήρξε καμία βλάβη στο σύστημα κλιματισμού του αεροσκάφους της Εταιρίας μας, με το οποίο πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη πτήση. Η μη ύπαρξη κλιματισμού, κατά την παραμονή και μόνο του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Χίου, οφείλεται στην μη ύπαρξη ενδεδειγμένης εξωτερικής πηγής ενέργειας στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

2.- Ο Κυβερνήτης του αεροσκάφους, τηρώντας απαρέγκλιτα τις διαδικασίες ασφάλειας, όπως αυτές προβλέπονται από το Performance Manual του αεροσκάφους και το Route Performance Manual του αεροδρομίου της Χίου σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (29 βαθμών κελσίου), δήλωσε στον φορέα παροχής εξυπηρέτησης (Olympic Handling) ότι επιβάλλεται περιορισμένο βάρος απογείωσης. Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να μείνουν εκτός πτήσεως 61 αποσκευές επί συνόλου 121.

3.- Κατά την άφιξη του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, το προσωπικό του φορέα παροχής εξυπηρέτησης της εταιρίας μας και του αντιπροσώπου μας στο αεροδρόμιο, Goldair Handling, υποδέχθηκε και ενημέρωσε τους επιβάτες, των οποίων οι αποσκευές παρέμειναν στη Χίο, ότι πρόκειται να αφιχθούν το πρωί της επομένης ημέρας (12.07.2010) περί ώρα 11:30 πμ και ότι θα αποσταλούν στον τόπο της κατοικίας τους ή προσωρινής διαμονής τους με έξοδα της εταιρίας μας. Ήδη οι 61 αποσκευές έχουν έρθει στο Αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και έχουν αποσταλεί με έξοδα της εταιρείας μας στους κατόχους τους.






4.- Στόχος της εταιρίας μας είναι ο σεβασμός του πελάτη και η συνεχής αναβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε έχοντας πάντα ως γνώμονα το επιβατικό κοινό !!


Παρακαλούμε για την ανάρτηση αυτούσιου του παρόντος κειμένου, προς αποκατάσταση της αλήθειας.




ΓΙΑ ΤΗΝ ASTRA AIRLINES ΑΑΕ


Share on Facebook