Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

"Avαλγησία με το ΤΣΜΕΔΕ"



"Βρίσκομαι στις Βρυξέλλες από τη 1 Μαρτίου. Μίλησα με το ΤΣΜΕΔΕ λοιπόν για το τί χρειάζεται για
να μπορέσω να ασφαλιστώ εδώ. Μου απάντησαν ότι χρειάζεται μια μετάφραση της δήλωσης κατοικίας του δήμου
που μένω εδώ και θα μου στείλουν μια φόρμα EU 106 και θα μπορέσω να ασφαλιστω.
Αφού πέρασα ολόκληρη διαδικασία εδώ μέχρι να με γράψουν στο δήμο (άλλη ιστορία τρέλλας για τους δήμους μας
και τη νομαρχία αττικής) πληρώνω 20 ευρώ τη σελίδα για να μεταφράσω από τα γαλλικά στα Ελληνικά τη φορμα...
εγγραφής μου (γιατι πρεπει να είναι και επίσημη) και στέλνω φαξ όπως μου είχε ζητηθεί στις 31-05 που αναφέρω ότι
παρακαλώ στείλτε μου τη φόρμα με μαιλ ή με φαξ ώστε να ασφαλιστώ εγώ και τα προστατευόμενα μέλη ( γυναίκα και παιδί 3 ετών).
Από εκείνη τη μέρα παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και δεν απαντάει κανείς!!!!!
Αντ΄αυτού λοιπον στις 24-06 λαμβάνω ένα γράμμα στο σπιτι μου στην Αθήνα που να λέει οτι χρειάζετε αίτηση να κάνω για αυτό
και νέο χαρτί απο δήμο ή προξενείο που να αναφέρεται ρητά πόσο καιρό κατοικώ εδώ.
Και κάνω την ερώτηση αγαπητοί φωστήρες του ΤΣΜΕΔΕ

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΟΙΚΩ, ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΙΟΣ????
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ Ο ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ
ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΑΞ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΜΑΙΛ Η ΦΑΞ????

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΩΣΤΑ??? ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ??
Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΡΗΤΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΤΙΣ 15-04 ΜΕ ΥΠΟΦΡΑΦΗ ΛΗΞΙΑΡΧΟΥ!
ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΥΣ


Λοιπον είμαι ανασφάλιστος εδώ για ότι μου συμβεί απο τότε. Και καλα εγω αλλά το παιδί μου???
Αν συμβεί οτιδήποτε θα προχωρήσω σε μυνησεις ΑΜΕΣΑ και στο ΤΣΜΕΔΕ και τους υπαλλήλους του αλλά και στο
Ελληνικό κράτος
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟΙ!!!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΑΣ???"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook