Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Στην αγάπη μου ...τη ΖΕΤΑ... "


"Σήμερα κλείνουμε μαζί 4 χρόνια και μου φαίνεται σαν να ήταν χθες. Αρχικά θέλω να σου πω το μεγαλύτερο Σ' ΑΓΑΠΩ που υπάρχει στον κόσμο, αλλά ακόμη και αυτό μου φαίνεται πολύ λίγο και απλό...


για να εκφράσει τι νιώθω για ένα τόσο ξεχωριστό πλάσμα όπως εσύ... Θέλω να σε ευχαριστήσω κούκλα μου για όλες τις υπεροχες στιγμές που μου έχεις χαρίσει, για όλες αυτές τισ στιγμέσ που είσαι δίπλα μου και ξεπερνάμε μαζί κάθε εμπόδιο, για το γλυκό σου χαμόγελο που μου φτιάχνει την μέρα, κάθε μέρα...Θέλω να σε βλέπω για πολλά ακόμα χρόνια να χαμογελάς και να συνεχίσω να είμαι εγώ εκείνος που θα βλέπει πρώτος κάθε πρωί αυτό το γλυκό χαμόγελό σου... Σε λατρεύω Ζέτα μου...Ποτέ δεν πίστευα πως θα μπορούσα να αγαπήσω και να ερωτευτώ σε αυτό τον βαθμό μέχρι που μπήκες στη ζωή μου εσύ...Εύχομαι να περασουμε πολλά χρόνια ακόμα μαζί 4, 44,54,64, 104 (κατι μου θυμιζει) και αμέτρητες όμορφεσ στιγμές ( μικρές ή μεγάλες )...Σε ευχαριστώ για όλα αυτα που κανεις κάθε μέρα για μένα...Θα είμαι για πάντα δίπλα σου καρδία μου...

Κάθε μέρα στον αέρα σε μυρίζω.
κάθε μέρα στο αυτί σου ψιθυριζω...σ αγαπω.
κάθε νύχτα στο ποταμι σου επιπλεω.
κάθε νύχτα στα ονειρά σου θα σου λέω... σ αγαπώ.
κάθε στιγμή θα σου χαρίζω τη ζωη μου.
κάθε ανασα σου σημάδι στο κορμί μου...σ αγαπώ.
κάθε κομμάτι του εαυτου μου αφημένο,
στης ζεστής σου της καρδιας παραδομένο... Σ' ΑΓΑΠΩ
Γιώργος"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook