"Η επισυναπτόμενη φωτό είναι από απόδειξη 2 μικρών νερών στο beach bar "Μώλος" στη Χανιώτη Χαλκιδικής... ένα από τα πλέον πολυσύχναστα μέρη του πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής. Όπως...
βλέπετε 1 ευρώ το νεράκι... το διατιμημένο νεράκι για να μη ξεχνιόμαστε. Δεν ξαναπατάω στο μαγαζί σας λεβέντες... όχι επειδή μου λείπει το μισό ευρώ, αλλά επειδή μάλλον λείπει από εσάς και λέω να σας το στερήσω και να το δώσω σε κάποιον άλλο λιγότερο απατεώνα και αναίσθητο από σας."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------
"Διαβάζω καθημερινά το blog σας και τις καταγγελίες που κάνουν οι καταναλωτές. Έχω όμως κουραστεί να διαβάζω καταγγελίες από ανθρώπους που προφανώς έχουν παράπονα, δεν κάνουν όμως τίποτα για να διορθώσουν την κατάσταση. Ο φίλος που είπε για το νεράκι με το 1ευρώ (και μάλιστα το διατιμημένο) μπορεί να μας πει για ποιόν λόγο το αγόρασε; Και κυρίως για ποιόν λόγο δεν έκανε επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους φορείς;; Το τηλέφωνο είναι το 1520 (γραμμή καταναλωτή). ! Το παρατηρώ και στις δικές μου παρέες, όταν δεν φέρνουν απόδειξη και ζητάω, οι υπόλοιποι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων φίλοι μου ντρέπονται που ζήτησα απόδειξη ή λένε έχεις δίκιο αλλά να μη δημιουργούμε καταστάσεις. Αν δεν αρχίσουμε οι ίδιοι να καταλαβαίνουμε ότι είμαστε και εμείς υπεύθυνοι πώς θα αλλάξουν τα πράγματα;; Το κράτος είναι σε άθλια κατάσταση, σχεδόν υπό διάλυση αλλά τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει αν δεν αλλάξουμε πρώτα εμείς και αν δεν αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση και καταναλωτικό ορθολογισμό."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook