Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Καρύδη- Αθερίδης: «Δεν βαριόμαστε ποτέ ο ένας τον άλλον»


Στο Κηποθέατρο Παπάγου κάνουν τις τελευταίες τους πρόβες για την παράστα­ση Η Στρίγκλα που Έγινε Αρνάκι, με την οποία θα περιοδεύσουν για τρεις μήνες σε όλη την Ελλάδα – από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ξάνθη, την Κρήτη, τη Λευκάδα, την Αλεξανδρούπο­λη, την Καλαμάτα, και αλλού.
Για ποιους λόγους τσακώνεστε συνήθως μεταξύ σας;...


Σμαράγδα: Καμιά φορά ο Θοδωρής εί­ναι ξεροκέφαλος. Άμα κάνει ένα λάθος και του το πεις, δεν θα το δεχτεί ούτε γι’ αστείο, έχει νεύρα, θέλει να το κάνει, αλλά εσύ πρέπει να κάνεις μόκο. (γελάει) Τον ενοχλεί αν του λες τα λάθη του. Εμένα πά­ντως μου περνάνε πιο γρήγορα όλα αυτά τα διάφορα που με πιάνουν, ο Θοδωρής είναι πιο Μανιάτης.

Θοδωρής: Νομίζω πως είμαι φιλότιμος. Άμα με πιάσεις με το καλό, μπορείς να με κάνεις ό,τι θες. Αν κάτι όμως μου το ζητή­σεις με έναν τόνο που δεν μ’ αρέσει, τότε γίνομαι τούρμπο.

Βαριέστε ποτέ ο ένας τον άλλον;

Σμαράγδα: Εγώ ποτέ!

Θοδωρής: Κι άμα είχαμε βαρεθεί, θα είχα­με βρει έναν τρόπο να μη συμβαίνει αυτό.

http://www.yupi.gr/gossip/c19493/Karydh-_A8eridhs.html

Share on Facebook