Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Καταγγελία για το ΚΤΕΛ"


"Οσοι ταξιδευουν με κτελ κυριως θεσσαλονικη αθηνα θα εχουν καταλαβει πως οι στασεις ειναι παντα στα ιδια καταστηματα τα εν λογο καταστηματα που βρισκονται στο δρομο...



νομιζουν οτι ημαστε πλουσιου και πουλανε ενα σαντουιτς 4 ευρω।Και ρωταω εγω ειναι τυχαιο που παντα μα παντα σταματαμε στα ιδια μαγαζια?μηπως πεφτει καποια μιζα σε καποιους κυριους απο τα κτελ?για να φερνουν ολο τον πεινασμενο και ταλαιπωρημενο κοσμο απο το ταξιδι στο μαγαζι τους?Την τελευταια φορα ειπα στον οδηγο να σταματησουμε σε καποιο αλλο καταστημα και αρνηθηκε πεισματικα।
δηλαδη ελενχος δεν γινεται πουθενα?πως αφηνεις τον αλλον να πουλαει ενα σαντουιτς 4 + ευρω μαλιστα σε σημειο που δεν υπαρχει αλλο καταστημα κοντα।και να εχεις τους κυριους απο τα κτελ να σου κανουν και κουμαντο που θα φας και ποσα θα πληρωσεις!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ।ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------

"Χρησιμοποιω
και εγω πολυ τα ΚΤΕΛ και κυριως το Θεσ/νικη-Αθηνα. Σε καποιο δρομολογιο
μιλουσα με τον οδηγο για ολη τη διαρκεια της διαδρομης. Ερωτηση μου
αποτελεσε το γιατι σταματαμε στο Σαπιο μαγαζι που πουλαει 4ευρω τα
μπισκοτα παπαδοπουλου! Μου ειπε οτι ο καθε οδηγος περνει και απο ενα
50αρικο μιζα απο τον καταστηματαρχη. Οταν καποιος συναδελφος του
σταματησε μετα απο εμας, μου εδειξε και μου ειπε να επιστησω την προσοχη
μου στη στιγμη που θα επερνε τα χρηματα. Ετσι και εγινε, χαιρετηθηκε με
τον υπευθυνο καταστηματος και στη χειραψια κρυβοταν σιγουρα κατι (ετσι
καταλαβα εγω τουλαχιστον και ο οδηγος που ηταν μαζι μου)! Χαμογελαστος
μετα ο οδηγος εκατσε και εφαγε ενα δωρεαν γευμα!

Αν θελετε
δειξτε και το υπολοιπο, αλλωστε το ξερουν ολοι. Προκειτε για το
καταστημα του Πασιακου στη Λαμια. Γνωστος επιχειρηματιας των περιχωρων
εκει. Μαλιστα εικαζεται οτι ειναι μεγαλο κεφαλι εν λογω κυριος! Βεβαια
στη συζητηση γι αυτον ακουστηκε οτι το πουλησε το καταστημα, πραγμα ομως
που δεν τον ξαλαφρωνει και πολυ αφου οι τιμες ηταν παντα υψηλες! "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------

"ΕΙΜΑΙ 40 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 5 ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΚΤΕΛ............ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ, ΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΦΑΓΗΤΟ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΦΕ, ΔΩΡΕΑΝ ΝΕΡΟ ΣΕ ΑΘΕ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΕΙΤΕ ΚΤΕΛ ΕΙΤΕ ΟΣΕ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ, ΟΥΤΙΑ ΜΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙΑ, ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ κλπ.............

ΟΧ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΔΗΓΟΣ.......ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ....ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΗ ΟΔΗΓΟ......

ΠΑΙΔΕΣ... Η ΜΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΟΝΙΔΙΟ........!!!!!!!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"Και εγω το καταλαβα και ας ταξιδευω σπανια με ΚΤΕΛ!
Φαντασου δηλαδη !
Το απλο σαντουτς ζαμπον τυρι το ειχε πανω απο 2 ευρω!!
Αντε καποιοι στο κρατος, τελος παντων καποιος να τους τιμωρήσει! και τους εστιατορες και τους οδηγους !
Αλλιως θα τους τιμωρησουμε με τον ΑΓΡΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΜΕΙΣ !"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook