"Προχτές, συνδέθηκα στο Winbank για να πληρώσω ένα λογαριασμό. Σκέφτηκα ότι έτσι θα γλυτώσω χρόνο. Το σύστημα μου εμφάνιζε μήνυμα λάθους και, ως εκ τούτου, δεν μπόρουσε να εκτελέσει την πληρωμή. Προσπάθησα να δείξω κατανόηση καθότι η τράπεζα πρόσφατα εκανε...
αλλαγές στο σύστημα της. Όχι πως δε φταίει η τράπεζα σε αυτό, είναι ένοχη και με το παραπάνω. Κακώς επιτρέπει στους πελάτες της να μπούν στο συστημα τη στιγμή που αυτό υπολειτουργει.
Το θέμα είναι ότι έπρεπε να πληρώσω το λογαριασμό μου. Είναι ο λογαριασμός του κινητού μου στην Cosmote. Έτσι λοιπόν, και εφόσον δεν γινόταν αλλιώς, πήγα χθες στο πλησιέστερο κατάστημα Γερμανός να πληρώσω. Ολα καλά λοιπόν.
Σημερα όμως, μου ήρθε ειδοποίηση απο winbank οτι ο λογαριασμός μου τακτοποιηθηκε κανονικά. Ενώ μου είχε εμφανίσει μύνημα λάθους, ενώ αδυνατούσε να εκτελέσει την πληρωμή, ενώ τον πλήρωσα ο ίδιος αυτοπροσώπος, αφαίρεσαι η Πειραιώς το ποσό από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και σα να μη φτάνει αυτο, σε συνομιλία που είχα με έναν εκπρόσωπο, μου είπε εμέσως πλην σαφώς ότι όντως ευθύνεται η τραπεζα αλλα τα λεφτά δεν θα επιστραφούν!!! Κι ότι πρέπει ο ίδιος να διαπραγματευτώ με Cosmote.
Με λίγα λόγια. Η τράπεζα Πειραιώς με έκλεψε. Για λάθη δικά της τα οποία πληρώνω ΕΓΩ με τα δικά μου χρήματα, δεν μπορεί να κάνει τίποτε απολύτως. Αντιθέτως, με συμβουλεύει να βγάλω ΕΓΩ το φίδι από την τρύπα και να απόδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας στην cosmote, η οποία για έναν λογαριασμό έχει πληρωθεί δύο φορές. Μα είναι δυνατόν; Το γελοίο σλόγκαν της τραπεζας Πειραιώς "Η τράπεζα με τη δική σου έννοια" το οποίο ποστάρει στο winbank είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Έχω νέες έννοιες, να στε σίγουροι αγαπητοί.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook