Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Βάνα Μπάρμπα: "Χώρισα γιατί καταστρεφόμουν"


Τη βρήκαμε στη Μύκονο, που είναι από τα αγαπημένα της μέρη. Όπως μας λέει η ίδια, όχι «για να ποζάρει με μπικίνι όπως πριν από είκοσι χρόνια», αλλά με λίγους καλούς φίλους να προετοιμάζει το πάρτι γενεθλίων της Φαίδρας-Θεοδώρας. Αποκαλυπτική και αυτοκριτική, η Βάνα Μπάρμπα μιλά για όλους και για όλα. Τον έρωτα, το χωρισμό της, τις ανθρώπινες σχέσεις, την τηλεόραση και τη σοουμπίζ.....


Πώς έφτασες στο χωρισμό με τον Νίκο Τσικλακίδη; «Συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να πω όχι στον έρωτα και στο πάθος. Από μια ηλικία και μετά δεν μπορεί η γυναίκα να άγεται και να φέρεται μόνο από το συναίσθημα. Όταν έχεις ένα παιδί, λειτουργείς πλέον με τη λογική, γιατί αλλιώς καταντάς γραφική. Είχα αμέτρητα πάθη στη ζωή μου και ερωτικές σχέσεις με εντάσεις, άλλη μία θα ήταν καταστροφή. Αποφάσισα να φύγω για να έχω γαλήνη και ηρεμία. Δεν θέλω άλλους έρωτες στη ζωή μου». Πώς αντέδρασε η μικρή στο χωρισμό; «Η Φαίδρα δεν έχει σχέση με αυτό. Ουσιαστικά διεκδικεί τη μητέρα της». Είσαι μόνη σου αυτή την περίοδο; «Φυσικά! Είναι δυνατόν έπειτα από έναν πρόσφατο χωρισμό να ήμουν με κάποιον; Εγώ σταμάτησα μια σχέση γιατί πιστεύω ότι θα ήταν η καταστροφή μου. Και δεν μιλώ μόνο για τη συγκεκριμένη σχέση, γιατί ο Νίκος είναι εξαιρετικό παιδί. Οποιαδήποτε σχέση πάθους είναι καταστροφή».

http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=14103&subid=2&pubid=26292655

Share on Facebook