ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι Εργαζόμενοι στις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ,
Σε μια περίοδο κρίσιμη και με ειλημμένη την απόφαση εκχώρησης «του πλήρους ελέγχου της Εταιρείας»,.. από τη Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων στις 02-06-2010, επικοινωνούμε μαζί σας, για να σας ενημερώ-σουμε και να βάλουμε στην Ατζέντα των προτεραιοτήτων μας, ως Εργαζόμενοι συνολικά χωρίς διαχωρισμούς , επιδιώξεις και δράσεις που θα παγιώσουν τις«κόκκινες γραμμές», που είναι απαραίτητες για την προστασία του Κλάδου και της Επιχείρησής μας.
Κατ’ αρχήν πιστεύουμε ότι όλοι διαπιστώνετε την Κυβερνητική πολιτική που οδηγεί σε συρρίκνωση την Εταιρεία και τα κεκτημμένα μας.
Τα έσοδα και ο αριθμός των απασχολουμένων στην Παραγωγή που την τελευταία πενταετία –παρά τα λάθη- είχαν υπερδιπλασιαστεί, μειώνονται.
Η προσπάθεια ανάπτυξης του ιδιόκτητου Δικτύου της Εταιρείας έχει εγκαταλειφθεί και έχει υιοθετηθεί αντ’ αυτής, πολιτική περιορισμού του.
Όλοι γνωρίζετε τα σχέδια σύμπτυξης Κέντρων Ταχυμεταφοράς και όχι μόνον, άρα και των σημείων επαφής με το πελατειακό μας κοινό, ακόμα και στην περιοχή με το μεγαλύτερο, από εμπορική άποψη ενδιαφέρον: το Λεκανο-πέδιο.
Το παράδοξο είναι ότι οι λόγοι που επιβάλλουν αυτές τις πολιτικές, σε καμιά περίπτωση δεν έχουν να κάνουν με ανάγκες εξοικονόμησης πόρων.
Αν κάποιος από τους Διοικούντες του σήμερα ή του χθες ήθελε να κάνει οικονομία, η πρώτη του ενέργεια θα ήταν να μεταστεγάσει την Κεντρική Υπηρεσία όπου καταβάλλεται ετήσιο ενοίκιο 500.000 (!!!) ΕΥΡΩ και παράλληλα να θεσπίσει πλαίσιο ελέγχου των Πρακτόρων, που συχνά παρανομούν εις βάρος της Εταιρείας υπεξαιρώντας σημα-ντικά ποσά ( Τρίκαλα, Καλαμάτα, Νάξος, Κόρινθος κλπ).
Η προσπάθεια μετάθεσης των ευθυνών από « τον Άννα στον Καϊάφα» είναι παιδαριώδης και απαράδεκτη!
Το θέμα είναι πως χάθηκαν χρήματα, από Πράκτορες της Εταιρείας που επέλεξε Επιτροπή που απαρτιζόταν από συγκεκριμένα άτομα και πως όταν συχνά-πυκνά παρουσιάζονταν «παρατράγουδα», που πιστοποιούσαν ακαταλ-ληλότητα του επιλεγέντος, υπήρξε αδράνεια.
Η επίκληση στο παρασκήνιο παρεμβάσεων «παραγόντων», όχι μόνο δεν δικαιολογεί τις προαναφερόμε-νες παραβάσεις καθήκοντος, αλλά τις κάνει πιο εκκωφαντικές!
Όποιος αρμόδιος δέχτηκε παρέμβαση από οιονδήποτε, για θέματα που στην εξέλιξή τους ζημίωσαν την Εταιρεία, πρέπει να το δηλώσει επίσημα στα Όργανα Διοίκησης της Επιχείρησης, η οποία οφείλει να ζητήσει την αστική της αποκατάσταση και όχι μόνο και από όσους τυχόν παρενέβησαν.
Επίσης ξέρετε ότι, το προνόμιο της μέσω του ΚΕΚ-ΕΛΤΑ επιμόρφωσης, δυστυχώς μέχρι σήμερα, δεν αφορά το σύνολο των συναδέλφων.
Είναι και αυτό θέμα οικονομικό;
Για να επιμορφώσουμε δηλαδή τα στελέχη της Εταιρείας δεν έχουμε λεφτά, για να τοποθετούμε έξι (6) Δι-ευθυντές και δύο (2) Υποδιευθυντές στην Εταιρεία έχουμε.
Η πρώτη διαπίστωση είναι αυτή.
Η δεύτερη είναι πως, ότι πιθανά σχετίζεται με φαινόμενα αυθαιρεσίας και κακοδιοίκησης στην Εταιρεία, επιβραβεύτηκε!
Αν παράλληλα διώξουν ή υποβαθμίσουν όπως ακούγεται και όσους – αρκετοί δεν έχουν σχέση με την Παράταξή μας- λειτούργησαν με γνώμονα το συμφέρον των Ταχυμεταφορών και την χωρίς καμία διάκριση ίση αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων, δεν θα έχουν αφήσει, από πλευράς αξιοποίησης του Στελεχιακού Δυναμικού, τίποτα όρθιο!
Οι διαβεβαιώσεις του τύπου, «αν πουληθεί η Εταιρεία θα παραιτηθώ», πρέπει να καταλάβουν κάποιοι, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ!
Αν πουληθεί η Εταιρεία, όποιος και να έρθει θα τους δώσει μια αποζημίωση απόλυσης και θα τους διώξει!
Αν παραιτηθούν θα γλυτώσει ο αγοραστής την αποζημίωση!
Αυτά λοιπόν που ανακοινώνονται μας αφήνουν αδιάφορους και λέγονται για το «θεαθήναι».
Αυτό που μας αφορά είναι να παραμείνει η Εταιρεία στον Όμιλο ΕΛΤΑ, να περιοριστούν τα φαινόμενα κα-κοδιοίκησης με αναχαίτιση όσων επισπεύδουν προς τη λάθος κατεύθυνση και να προστατευθούν με κάθε νόμιμο τρόπο, τα συμφέροντα της Εταιρείας και των συναδέλφων που απασχολούνται σε αυτή.
Όσοι παρεκκλίνουν, υιοθετώντας καταστροφικές πρακτικές, θα αντιμετωπίσουν ότι κατά περίπτωση κριθεί αποτε-λεσματικότερο:
Ή ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Ή ΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΑΣ.
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΑΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΨΟΚΟΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΛΛΑΣ
Share on Facebook