Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

"Για την Κα Διαμαντοπουλου-Σχετικα με γραπτα των πανελληνιων"


"Αγαπητη Κ Διαμαντοπουλου

γεια σας.Ειμαι ενας αγανακτισμένος 18αρης (πρωην) υποψηφιος Πανελληνιων ο οποιος μολις αντικρισε το προσωπο του τερατος που ονομαζεται "Ελληνικη Γραφειοκρατεία".Εχτες σαν πολλους αλλους συνομήλικους μου ετρεξα...
στο λυκειο μου για να μαθω τις βαθμολογιες που συγκεντωσα στις Πανελληνιες.Με απογοητευση ανακαλυψα οτι ενω ολες οι βαθμολογιες μου ηταν υψηλοτατες (17+) ο βαθμος μου στην Εκθεση (Νεολληνικη Γλωσσα) ηταν...8.8(!).Ειπα αποκλειεται καθως οι εκθεσεις μου σπανια πεφτανε κατω του 17.5,και σκεφττομουν πως μπορω να αντιμετωπισω την κατασταση καθως τωρα θα εξαρτηθει απο την πτωση των βασεων αν θα καταερω να περασω στο ΑΕΙ του 2ου πεδιου που θελω (καθως ειμαι θετικη κατευθυνση).


Και εδω αρχιζουν ολα.Απο τις 9 το πρωι σημερα προσπαθουσα να επικοινωνισω με το Υπουργειο Παιδειας (Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.) ωστε να ενημερωθω για τα δικαιωματα μου.
Ματαια ομως καθως τα 2 τηλεφωνα απο τα 4 τα οποια μαλιστα ειναι και στην νεα(?) σελιδα του υπουργειου ηταν σπιτιων(!) ενω τα αλλα 2 κλασσικα...δεν απαντουσαν!
Ειπα να παρω το τηλεφωνικο κεντρο του υπουργειο καθως μεχρι πριν καλουσα την γραμματεια ενημερωσης πολιτων του υπουργειου!
Η ωρα ειχε παει 9 και 40 οταν καποιος το σηκωσε και με παρεπεμψε σε ενα τηλεφωνο το οποιο ηταν τελικα και αυτο οικιας (και εγω ωστοσο να εχω μπει ηδη στου τρυπακι να περασω ζαμπονοκοπτικη Θρακης).Αφου μετα απο 5' ξαναμιλισα με τον τηλεφωνητη στο υπουργειο,μου εδωσε ενα ΑΛΛΟ τηλεφωνο στο οποιο με την 2η(!) προσπαθεια απαντησε!
Και εκει με χαρα επαθα οτι για να δω το γραπτο μου θα πρεπει να κανω αιτηση στο τοπικο γραφειο της Β'Βαθμιας τον Σεμπτεμβρη (!!!) πληρωνοντας και ενα παραβολο αξιας 50 ευρω(!!!).Και λογω οτι θα εχουν βγει ηδη οι βασεις αμφιβάλω αν θα αλλαξει κατι σε περιπτωση λαθους καθως το συστημα ειναι ιδιαιτερα ευαισθητο και ακομη και η παραμικρη αλλαγη σε βαθμολογια τεινει να αλλαξει τις βασεις.

Δηλαδη γιατι να περιμενει κανεις τοσο για μια διαδικασια ζωης η θανατου οταν διακυβευεται το ιδιο του το μελλον?Μιλαμε για τραγελαφικες καταστασεις για κλαματα οι οποιες ισως μου στερησουν αυτο για το οποιο παλευω τα τελευταια 2 χρονια της ζωης μου...Την σχολη των ονειρων μου...

Με εκτιμιση ενας αγανακτησμενος 18αρης (πρωην) υποψηφιος Πανελληνιων"






Share on Facebook