Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Φαίδων Κεφαλέας:Την ψώνισε ο πανελίστας


Το περιστατικό συνέβη μισή ώρα πριν ξεκινήσει η εκπομπή «Καφές με την Ελένη», όταν κάποιος επιχείρησε να ακούσει ένα τραγούδι από το laptop.

Ο Φαίδωνας άρχισε να φωνάζει δυνατά, λέγοντάς του ότι δεν ...
σέβεται τίποτα, ότι δεν τον αφήνει να συγκεντρωθεί , και στη συνέχεια πήγε στην αρχισυντάκτρια της εκπομπής λέγοντάς της πως αν δεν απολυθεί ο δημοσιογράφος θα αποχωρήσει από την εκπομπή.

O Φαίδων Κεφαλέας με όσους του καταλογίζουν ότι ένας συνάδελφός του έμεινε άνεργος εξαιτίας του: «Tο περιστατικό συνέβη πριν από δυο εβδομάδες. Ήμασταν στο γραφείο της εκπομπής, η ώρα ήταν 9.30 το πρωί, και αυτός έβαλε να ακούσει ένα τραγούδι και τότε εγώ του ζήτησα να χαμηλώσει την ένταση. Στη συνέχεια, εκείνος μου είπε ότι η εκπομπή δεν είχε ξεκινήσει ακόμη, ενώ μου απέδωσε χαρακτηρισμούς που με υποτίμησαν. Μάλιστα, μπροστά ήταν και η συνάδελφός μου Βίβιαν Σταματάκη, η οποία εξεπλάγη».
'Eπειτα από αυτό όφειλα να ενημερώσω την αρχισυντάκτρια της εκπομπής Ελένη Γελαλή, όπως κάνουμε για ό,τι συμβαίνει στο γραφείο.
Δεν είναι δική μου ευθύνη που έφυγε αυτό το πρόσωπο. Απ' ό,τι με ενημέρωσε η αρχισυντάκτρια της εκπομπής, το περιστατικό ήταν το κερασάκι στην τούρτα, καθώς το συγκεκριμένο πρόσωπο είχε επαναλάβει στο παρελθόν το ίδιο πράγμα με τη μουσική δηλαδή- τρεις φορές.

Πάει την ψώνισε και αυτός..λες και κάνει κάτι τρομερό στην εκπομπή... Μια ατάκα για διαφημίσεις δίνει όλο κι όλο .. Το κορυφαίας βέβαια απ όλα είναι πως απείλησε να φύγει από το πρωινό. Και γιατί παλικάρι μου μας τυραννάς έτσι και δεν το κάνεις;Ακούς εκεί αν δεν απολυθεί ο δημοσιογράφος θα αποχωρήσω από την εκπομπή. Σιγά τι σου έκανε.. δεν σε χρωστάει και λεφτά.


http://tvnea.blogspot.com/




Share on Facebook