Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για την ελληνική πρεσβεία στην Μαριούπολη στην Ουκρανία"


"θέλω να καταγγείλω την ελληνική πρεσβεία στη Μαριούπολη της Ουκρανίας ότι αρνείται να εκδώσει τουριστική βίζα στην ετεροθαλή αδελφή της γυναικάς μου
αφού έχω προσκομίσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την ελληνική πλευρά και αντίστοιχα από την ουκρανική και η απάντηση που πήραμε από...
την κα Σ@@@ Μ@@@
είναι ότι δε σας δίνουμε γιατί πιθανόν θα παραμένει στην Ελλάδα επιπλέον
μητέρα ενός σπαστικού παιδιού ετών 45 έγγαμος
αποστέλλω την υπεύθυνη δήλωση θεώρηση και σφραγίδα επιμελητήριου
πιστοποιητικό της γυναικά μου από τον ίδιο πατερά
φωτοτυπία της ταυτότητα μου
φωτοτυπία της νόμιμης άδειας παραμονής της συζύγου μου
καθαριστικό δήλωσης της δικιάς μου τελικά τα νόμιμα πράγματα στην Ελλάδα έχουν χαθεί"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook